425 US$
Gratis annuleren tot 13/08/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Eurostars Hotels
Expedia.com382 US$
Hotels.com382 US$
CheapTickets382 US$
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij komen net terug van een week Eurostars. Het hotel ligt op loopafstand van Ibiza stad en vlak aan het strand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was erg mooi en had een fijne airco. De bedden zijn heerlijk. Als je een kamer zonder zeezicht hebt, slaap je aan de weg. Je hoort auto’s zeker voorbij rijden, maar wij hebben daar niet veel last van. Het terras met zwembad is fantastisch, net als het barpersoneel daar. Heerlijke en betaalbare drankjes. Tip: het eten kan echt beter, de pizza die we bestelde kwam uit een pak van dr. Oetker. Auto huren gaat makkelijk. Wij parkeerden de auto op 5 minuten lopen gratis. Kortom: boeken!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

Prachtige rooftop met heerlijk groot zwembad. Super verzorgd ontbijt zonder massa’s mensen. Ruime kamers, heerlijke douche en top uitzicht. Hier neem je elk lekker w**f mee naartoe;). 10 minuten lopen naar oude centrum met goede restaurants. Laat je niet afschrikken door de ligging tegen het lelijke Figuera.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed en kleinschalig hotel, strak design, erg schoon, supervriendelijk personeel, bij aankomst uitleg over Ibiza.
Wij hadden een duplexkamer die qua oppervlakte erg groot is, 2 verdiepingen.
Mooi uitzicht over zwembad en zee.
Kamer met veel luxe, 2 persoons met 2 badkamers en 2 led tv’s (beetje overdreven). Mooi vrijstaand bad.
Niet te groot zwembad met luxe bedden en lounge zitjes, ala Jan de Bouvrie style.
Ook een poolbar aanwezig met poolboy.
Goed en volledig ontbijt. Personeel is zeer behulpzaam. Bellen een uur na aankomst of alles in orde is. Dagelijks een kleine attentie. Niks is te moeilijk. Hulde !
De ligging is tussen Playa de Bossa en Ibiza stad. Alles is aan te lopen.
Vlakbij de boulevard en zeer veel leuke en betaalbare restaurants.
Auto huren kan ook bij de receptie, concurerende prijzen, en wordt netjes opgehaald. (Alleen parkeren bij hotel is een drama.. geen parkeerplekken)
We zijn hier 4 nachten geweest en het was perfect. Rust, luxe, mooi uitzicht, zeer goed personeel, prachtige kamer.
Absolute aanrader. Dikke 5 sterren !

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuk kleinschalig hotel, personeel is ontzettend vriendelijk, mooi klein zwembad met heerlijke ligbedden. Prachtig terras met uitzicht over zee waar je super lekker kan lunchen (heerlijke burgers en salades) Voldoende plek en handdoekje leggen wordt niet getolereerd. Poolboy ruimt gelijk alles op. Hotel zat vol maar ondanks dat nog steeds ontzettend rustig. Fijne kamers met heerlijke bedden en een kleine keuken met koelkast. Klein ontbijt maar met alleen maar verse producten, locatie super, 15 minuten lopen naar Ibiza stad en 1 minuut naar het Figuertas strand met kleine boulevard, strand van Playa d Bossa 15 minuten lopen. Wij zijn langs het strand naar de Ushaia gelopen in ongeveer 3 kwartier. Watertaxi 3 minuten lopen, deze brengt je binnen 10 minuten naar de haven van Ibiza Stad of naar Playa d Bossa heel erg leuk. € 6 per persoon voor een retourtje, vaart elk kwartier tot 1:00 's nachts. Hotel wel aardig aan de prijs in het hoogseizoen maar voor wie van rust houdt met de drukte op loopafstand is dit hotel zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Dit hotel is helemaal strak en nieuw en alles is tot in detail goed uitgewerkt. Een geweldige infinity pool, fantastische kamers en uitstekende bedden. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat je de auto niet makkelijk voor de deur kan parkeren.. de locatie is perfect, een kwartier lopen naar de haven of twee minuten naar het strand. De kitchenette is handig voor een koud glas water of wijn. Het ontbijt is uitstekend , alles is vers. Ook de medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen graag terug.

Datum van verblijf: juni 2018