“Lekker, eenvoudig en gezond”
Beoordeling van Tedone Jatetxea

Tedone Jatetxea
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 5 van 888 Restaurants in San Sebastián - Donostia
Keukens: Spaans, Fusion
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
5 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee weken in Spanje alleen maar vlees en vis te hebben gegeten hadden we behoefte aan een lichte, gezonde maaltijd. Dat vonden we hier. De bediening was aardig en de gastheer heette ons zeer welkom. De kaart was ook in het Nederlands beschikbaar.

Datum van bezoek: augustus 2021
Krakatoa32, Propietario van Tedone Jatetxea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Heel erg bedankt !!!

5 augustus 2021 beoordeeld

Het eten is fantastisch lekker. Ze hebben zowel veganistisch, vegetarisch als vlees & vis. En alles super vers bereid en heerlijke atmosfeer. Vriendelijkste mensen!! Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2021
25 juli 2021 beoordeeld

Superlekker gegeten: ze hebben een diverse kaart, en ook voor vegetariërs genoeg opties. Het eten is echt zorgvuldig bereid, en het personeel heel vriendelijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021
Krakatoa32, Propietario van Tedone Jatetxea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021

Hartelijk dank voor uw commentaar.

14 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten na een middagje door de stad wandelen. De tonijn was buitengewoon en ik had een fantastische catch of the day (kabeljauw).

Datum van bezoek: juni 2021
25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, puur en van goede kwaliteit!Erg goed restaurant met zeer vriendelijke bediening. Veel afstand tussen de tafels en volledig Corona proof ingericht. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Tedone Jatetxea bekeken, bekeken ook

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

In Tedone Jatetxea geweest? Deel je ervaringen!