“Aangenaam wakker worden met een heerlijk ontbijt en echte Italiaanse cappuccino”
Beoordeling van Maiatza

Maiatza
Geclassificeerd als nr. 30 van 890 Restaurants in San Sebastián - Donostia
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijten naast de kerk…

Heerlijke echte Italiaanse cappuccino, Griekse yoghurt met muesli en fruit maar ook lekkere broodjes..

Alles smaakt even lekker…

De Argentijnse dames spreken hun talen goed en zijn bijzonder vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2021

29 augustus 2019 beoordeeld

Ben hier gedurende 7 dagen, 4 keer gepasseerd. Dan voor een ontbijt, de andere keer voor een snelle hap en dan weer voor een leuk avondeten.

Elke keer was het indrukwekkend!! Het team zit goed in elkaar, van de morgen shift tot en met de sluiting.

De bazin is een hard werkend persoon die tijd neemt om alle gasten met een lach en zo vriendelijk mogelijk te ontvangen.

Het eten is zeer smakelijk, met extra voor deel dat er een groot assortment aan veganistische opties te vinden is. Aan gezien mijn vriendin veganistische is, kan dat soms voor moeilijkheden zorgen... Maar niet hier!!!

Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een jaar zijn wij voor de 2e keer bij Maiatza wat gaan eten. We waren benieuwd of het restaurantje er nog was en zoja of het nog net zo knus en de gerchten zo lekker waren. Gelukkig was het restaurantje er nog. Er was wel het één en ander veranderd, maar gelukkig ten goede. De wijn, de patatas brava, de salades en de cheesecake alles was even lekker. De bediening was uitermate vriendelijk en goed. De eigenaar en zijn vrouw hebben zonder meer een leuk en goed restaurantje toegevoegd in de drukke binnenstad van San Sebastian, waar menig "groot^ restaurant een voorbeeld aan kan nemen. Het spreekt voor zich dat wij volgend jaar bij het jazz festival in San Seb. weer enkele keren bij Maiatza gaan eten.

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker. Leuke inrichting. Eten was voor een redelijke prijs. Aardige bediening. Een goede aanrader!

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk knus plekje in het centrum. Hier kun je terecht voor sandwich met gebakken eitjes, een quinoa salade of zoals ik had genomen een Acai bowl. Die was erg lekker! Even wat anders na alle pintxos!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Maiatza bekeken, bekeken ook

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

In Maiatza geweest? Deel je ervaringen!