Beoordeeld op 8 september 2017

Wij hebben twee nachten in dit boetiekhotel gelogeerd in kamer 201. Deze kamer is gelegen op de eerste étage van de nieuwbouw dépendance. Uitstekende kamer met airco en zitje evenals een goede badkamer. Molton Brown badartikelen. Alles superschoon. Het personeel is heel vriendelijk en regelt alles voor je. Prachtig ingerichte lounges, heerlijk ontbijt. Je kunt er 's avonds ook dineren en op verzoek maken ze 's middags een hapje voor de lunch. Parkeren op eigen terrein gratis. Je hoort 's nachts wel verkeer. Ongeveer half uur lopen naar de oude stad. Aanbevelenswaardig.

Datum van verblijf: september 2017
Ander E, Director General van Hotel Villa Soro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lofende woorden. We zijn zo blij om te lezen dat u van uw verblijf genoten hebt, van de accommodaties naar de personeelsdienst. Wij hopen dat u een geweldig bezoek aan San Sebastian heeft gehad en we kijken ernaar uit om u te zien voor uw terugkeer.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

We zijn voor de tweede keer naar Villa Soro gekomen en verheugden ons op het verblijf èn het ontbijt! Een absolute aanrader. Bij aankomst hadden we onze auto even neergezet voor de ingang om de bagage eruit te halen, direct werden we geholpen en werd onze auto geparkeerd. Dit hotel is 5 sterren waard!

Datum van verblijf: januari 2017
Ander E, Director General van Hotel Villa Soro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2017

Lieve Wendy:

Dank je wel voor het delen van deze geweldige review op Trip Advisor.

Wij hopen u terug te verwelkomen, tot dan toe, veilige reizen !!

Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Deze avond zouden we gaan eten bij het drie sterren Restaurant Arzak. Dit hotel lag er een kilometer vanaf. Zeer mooi gelegen een mooie kamers. Bijna € 350 voor één nacht is wel heel erg veel. Prima kamer, bedden en een leuk zitje op de kamer.

Ontbijt was verrassend goed. Hele vriendelijke bediening. Eten was erg lekker.

Datum van verblijf: augustus 2016
Ander E, Director General van Hotel Villa Soro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2016

Beste gast,

Ik ben blij dat je hebt dat je je ervaring genoten hier.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen zeer binnenkort, tot dan toe - veilige reizen!

Beste wensen,

Villa Soro Hotel

Beoordeeld op 21 april 2016

Dit hotel is een aanrader ook voor langere duur. Enorm gastvrij hotel , niets is teveel , mooie kamers, ontbijt uitstekend , alles is vers tot en met de gebakken eitjes met bacon als je daar zin in hebt , staf enorm competent ,laten niets aan het toeval over,
Centraal gelegen vlakbij centrum en boulevard en restaurants.
Het hotel zelf beschikt niet over een restaurant maar dat is gezien het enorme aanbod in de buurt ook niet noodzakelijk . San sebastian en omgeving is beslist de moeite waard

Kamertip: Alle kamers zijn even goed
Datum van verblijf: april 2016
Ander E, Director General van Hotel Villa Soro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2016

Beste gast,

Dank u voor het verlaten van een dergelijke een goede beoordeling voor ons op TripAdvisor .

Het is fantastisch om te leren hoeveel u uw verblijf genoten en dat u vindt ons hotel 'excellent' zijn, het ons echt flatteert .

Uw opmerkingen zien eruit als alles was naar uw volledige wens, van ons ontbijt , de kamers , en onze enorm competente medewerkers .

Hele Villa Soro Hotel Team waardeert echt jouw soort aanbevelingen , lovende woorden en vooral - anticipeert op uw volgende bezoek !

Beste wensen,

Beoordeeld op 5 april 2016 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit geweldige, kleinschalige hotel geweest. Eerlijk gezegd ben ik er nu nog (5-4-2016). Een aanrader. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en fantastisch ontbijt waar je ontvangen wordt door een dame die gelijk koffie, thee, verse jus, toast en eieren naar keuze aanbiedt. Een lopend buffet met oa verse broodjes en fruit maakt het af.

Datum van verblijf: april 2016
Ander E, Director General van Hotel Villa Soro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2016

Beste gast,

Dank u voor het plaatsen van deze uitstekende beoordeling op TripAdvisor .

We hopen je terug in de toekomst te verwelkomen.

Beste wensen ,