“Verrassend goed”

Geclassificeerd als nr. 8 van 888 Restaurants in San Sebastián - Donostia
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten met verrassende gerechten. Een aanrader! In januari is het erg rustig, maar wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020

5 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten bij La Madame . Uitstekend vleesgerecht en dito schelpen . Wijn uitstekend . De bediening is vlot en deskundig . Tot ver na middernacht ben je welkom .
Het leukste vonden wij het sfeertje . Zo los en toch alles in de pas . Veel jong publiek , maar heerlijk de Beach aboys en Supertramp als muziek .

Datum van bezoek: oktober 2019
17 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam op alle niveaus. Dit restaurant verdiend een goede review voor zijn bediening, decor, prijs, kwaliteit. Dus volgens ons een aanrader. Best reserveren.

Datum van bezoek: september 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder een reservering bij aankomst geaccepteerd maar weggestopt in een donker en ongezellig hoekje met foute hoge stoelen. Eten was ok maar niet bijzonder. De pretenties werden niet waargemaakt helaas.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf burrata op flinterdunne toast met pesto, soort pulled chicken ragout met quacemole op toast. Heek in Thaise saus met clams en butter chicken met basmatirijst, met komijnzaad. Als dessert Libanese flensjes. Een mooie Verdejo erbij, super eten! Absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die La Madame bekeken, bekeken ook

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

In La Madame geweest? Deel je ervaringen!