“Italiaans genieten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een heerlijke lasagne op een van de 2 terras tafeltjes van het restaurant. Vooraf aten we de befaamde Iberico ham, prachtig dun gesneden en geserveerd met maan brood, genieten! We hadden gereserveerd en dat was maar goed ook, de mensen stonden buiten aan te schuiven.. Heerlijke avond gehad onder het genot van een flesje rosé!

Datum van bezoek: augustus 2019

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine maar mooie menu kaart, gezellig, leuke bediening, goede prijs kwaliteit. Zeker de moeite waard

Datum van bezoek: juli 2019
15 oktober 2018 beoordeeld

Druk bezocht restaurant waar je ook zonder reservering soms terecht kan: de ruimte is nogal groot. Ondanks de drukte is de bediening snel en vriendelijk. Lekkere pizza's voor een goede prijs. De pizza Paradiso (met salami, pepers en gorgonzola) is aan te bevelen.

Datum van bezoek: augustus 2018
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we enkele dagen hadden gesmuld van heerlijke pintxos, hadden we zin in gewoon een lekkere pizza. En dat was het zeker!
Daarnaast was de bediening vriendelijk en behulpzaam om in Engels zaken uit te leggen.
Een aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2018
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in dubio tussen tapas of pizza: Keuze op deze pizzeria gevallen. Goede keus. Heerlijke pizza’s! Vriendelijke bediening naar wel de bedoeling om beetje tempo te maken. Als je uitgebreid wilt tafelen is dit niet goede adres.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restaurante Raviolina bekeken, bekeken ook

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

In Restaurante Raviolina geweest? Deel je ervaringen!