3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 13/10/22
Gratis annuleren tot 14/10/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Gratis annuleren tot 16/10/22
Official SiteUS$ 187
Expedia.comUS$ 195
Lol.travelUS$ 206
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Vlakbij zee, oude centrum en nieuwe centrum. Wat een heerlijk hotel. Hulpvaardige dames bij de receptie. Leuke lounge. Prachtige kamer met zeezicht en mooi balkon.
Badkamer met badjas en slippers, lekkere douchespulletjes. Fijn bed.
We voelden ons lekker verwend.
Zeker een aanrader bij een volgend bezoek

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst bij aankomst door conciërge, die helpt bij uitladen , auto wegzetten (valet parking) en de koffers op kamer zet.
Ruime kamer en badkamer met ook royale kasten. Grote bedden, alles aanwezig. Kortom, een hotel waar je als gast wordt behandeld.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 21 december 2018

Voor de 6e of 7e keer in ons favoriete hotel in deze geweldige stad. Perfect gelegen ten opzchte van strand en oude binnenstad, geweldig en gevarieerd ontbijt, valid parking. Zeer vriendelijke personeel

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Eigenlijk waren de slechts twee nachten in dit prachtige hotel te kort, maar dat doen we vast nog eens over. Heerlijk hotel, oud chique, maar tegelijkertijd zeer ontspannen; want als je zelf niet oud en/of chique bent, ben je toch van harte welkom! ;-) De medewerkers leggen je volledig in de watten, het meer dan uitgebreide ontbijtbuffet was super, de kleinste kamer van het hotel al meer dan groot genoeg en wij houden van harde bedden, dus dat was heerlijk slapen. Absolute aanrader voor als je iets meer te besteden hebt en op het strand én naast het oude centrum wil verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel op goede locatie met grandeur van weleer met alle hedendaagse comfort.
Schitterende kamer met enorm bed, superstrak opgemaakt. Lekker dik tapijt aan je voeten, volop kussens. Mooie flatscreen, kamer met tussendeur naar gang -altijd prettig qua evt geluidsoverlast. De originele lift is nog in gebruik, prachtig!
Valet service voor auto. Vanuit hotel stap je zo de boulevard langs Playa de la Concha op. Enig piepklein minpuntje; om het bad te laten vollopen moet je erin staan, anders is de kraan niet te bereiken.

Datum van verblijf: januari 2018