“Goede prijs kwaliteit verhouding ”
Beoordeling van Los Fueros

Los Fueros
Een tafel reserveren
vr 14/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 58 van 1.251 Restaurants in Bilbao
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval terecht gekomen, heerlijk eten. Staat in de Michelin gids zagen we achteraf, het is een klein zaakje dat snel vol zal zitten. Betaalbaar en hele goede kwaliteit. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Reservering via The Fork/Tripadvisor geplaatst en ook nog bevestigd op de dag van de reservering. Bij aankomst werd beweerd dat we de reservering niet hadden bevestigd en er geen plek was. Foutje kan gebeuren, maar we werden helaas ook niet vriendelijk te woord gestaan!

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige restaurants geopend op zondag en alleen daarom al zeer populair. Maar ook vanwege het zeer vriendelijk geprijsde 7-gangen-menu. Een aanrader voor een ieder die Bilbao aan doet. Overigens een super vriendelijke dame in de bediening die samen met haar collega het iedereen naar de zin probeert te maken. Hulde!

Datum van bezoek: augustus 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien de goede beoordeling in bib gourmand hadden we beter verwacht. We kregen een tafel naast de deur van het toilet die niet goed sloot. 4 van de 5 van ons gezelschap namen het menu maar de vijfde kreeg het hapje en het hoofdgerecht nog voor ons eerste hapje binnen was. Het eten zelf was maar matig.
Geen aanrader wat ons betreft

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag 30 juni in Bilbao, na een fijne wandeling door oude stad rond 20.00 uur restaurant gezocht Los Fueros. Fijn ontvangst. Uitgebreide kaart. Gekozen voor Ajoblanco en Empanada de Anchoa. Beide prima van smaak en de ansjovis prachtig opgediend ( zie foto) Daarna Iberico spareribs met gesmoorde zoete ui, heerlijk! Dat alles onder genot van heerlijke witte wijn Placet. Niet goedkoop maar top gegeten met goede aandacht van bediening. Reserveren gewenst

Datum van bezoek: juli 2019
Vacation826916, Chef van Los Fueros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Bedankt voor de reactie, we zijn blij dat je genoten hebt van ons eten en goede zondagochtend voor het avondeten. Niet tevergeefs zijn wij een van de weinige restaurants in de stad die deze dienst openen en we zijn verheugd om Bilbao vreugde te bieden.

Reizigers die Los Fueros bekeken, bekeken ook

Bilbao, Province of Vizcaya

In Los Fueros geweest? Deel je ervaringen!