Beoordeeld op 19 april 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend - eenvoudig - en redelijk geprijsd hotel op super lokatie! Hulpvaardig personeel aan de frontdesk.
Lastig om in de directe omgeving een goed restaurant te vinden voor diner. Lunch is geen probleem.

Datum van verblijf: april 2018
Direccion_Gurea, Gerente van Casual Bilbao Gurea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Beste gast,

Beoordeeld op 4 november 2017

Dit pension (zonder ontbijt) ligt midden in de oude stad en is dan ook prima gelegen voor een bezoek aan Bilbao.
De kamers bevinden zich op de derde verdieping, maar er is een (moderne) lift aanwezig.
De kamers waren weliswaar proper, met een goede badkamer, maar de muren waren jammer genoeg niet geluidsdicht. Onze kamer lag vlak langs de receptie en wanneer daar mensen aan het praten waren, was dat wel redelijk storend. Idem voor onze vrienden die een kamer aan de straatkant hadden: luidruchtige gasten op straat hielden hen toch wel even uit hun slaap.

Datum van verblijf: oktober 2017
Direccion_Gurea, Gerente van Casual Bilbao Gurea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Bedankt voor je leuke feedback. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fijne kamer op toplocatie.
Schoon, ruim genoeg en erg vriendelijke behulpzame receptionisten. Snelle in- en uitcheck. Neem wel oordoppen mee ivm gehorigheid vooral van buitenaf. Geluid in de nacht galmt tussen de hoge gebouwen.
Vertier en eetgelegenheid genoeg.
Veel leuke winkeltjes in deze oude buurt en grote winkelstraten binnen 10 min. Over de brug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Direccion_Gurea, Gerente van Casual Bilbao Gurea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Louise vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen

Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Goedkoop hotel 3 e verdieping middenin centrum. Heel vriendelijke en behulpzame dame aan de balie. Wat kleine maar schone kamers. Net toen we nog een nacht wilden bijboeken, waren we s nachts wakker geworden door groep zeer lawaaiige Fransen. Gehorig dus op de gang. Hebben we toch maar wat luxer opgezocht.

Datum van verblijf: mei 2017
Direccion_Gurea, Gerente van Casual Bilbao Gurea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017

Erik674 hartelijk dank voor uw waardering. groeten,

Beoordeeld op 19 april 2017

Dit 2 sterren hotel is zeer betaalbaar en ligt op een toplocatie in Casco Veijo, de oude stad. Personeel zeer vriendelijk, kamer is ruim en schoon. Jammer van het douchen in bad met een douche gordijn. Vreselijk vind ik dat. Verder geheel prima. Aanrader qua locatie.

Datum van verblijf: april 2017

Dank u voor uw waardering. gordijn blik badkamer topic;). Met vriendelijke groet,