Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

Super hotel en zeer meelevend personeel. Ook David de bartender die ons iedere avond van drankjes en maaltijden heeft voorzien.
2 weken hebben we hier doorgebracht en zijn ontzettend vriendelijk en meelevend geholpen. Waren hier niet voor vakantie maar omdat onze zoon in het ziekenhuis lag na een ongeluk.

Komen zeker nog een keer met zijn vieren terug als hij hersteld is.

Top en bedankt voor de service en het medeleven

Datum van verblijf: januari 2018
Jon E, Director de Relaciones con Clientes van NH Collection Villa de Bilbao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2018

Dear Simon W;

Thank you very much for your review, we are very happy that you enjoyed our Hotel Nh Villa de Bilbao and of course the city of Bilbao. We remain at your entire disposal and please contact us if you decide to come back to Bilbao.

Best regards.

Guest relations manager

Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel en fantastisch personeel, maar vooral zeer begaan met hun gasten. Ook David, de bartender, die iedere avond drankjes en een maaltijd voor ons regelde. Twee weken in hotel verbleven omdat onze zoon in ziekenhuis lag hier, maar volgend jaar komen we terug voor vakantie.

Datum van verblijf: januari 2018

Dear Gretha d;

Thank you very much for taking the time to write about us.

I am glad to know you have enjoyed your stay and also the cocktails made from our bartender.

I look forward to welcoming you back very soon and we will remain at your disposal for any future needs you may have.

Cordially,

Guest relations Manager

Beoordeeld op 16 november 2017

Hotel is goed gelegen voor het verkennen van Bilbao.
De ontvangst was nogal rommelig. De verdere contacten met het personeel waren prima. De kamer voldeed aan onze eisen van een 4-sterrenhotel . Voldoende ruim, net , extra accommodatie en een prima bed. Tijdens 2 nachten was er veel lawaai in de gangen. Spijtig dat er niet tegen opgetreden wordt.
Het ontbijt was prima. Zowat alles die je kan bedenken was in voldoende mate aanwezig. Ook de lunch in het hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Ideaal hotel (centraal gelegen) om Bilbao te verkennen. Op loop afstand van de oude binnenstad en het Guggenheim museum, Airportbus stopt praktisch voor de deur en metro is op loopafstand (5-10 min). Wij zijn hier 6 nachten geweest, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, goede bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt met regionale producten en live cooking. De airco is goed te regelen en is stil.

Kamertip: Kamer straatkant heeft wel uitzicht maar ook wat lawaai van de straat al valt dit erg mee.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier voor twee nachten geweest en kunnen het zeker aanraden. Vriendelijke ontvangst en een prima parkeergarage zeker handig als he op doorreis bent. Mooie kamer met heerlijke bedden en prima badkamer. Heerlijk ontbijt, erg uitgebreid. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij

Datum van verblijf: september 2017
Jon E, Director de Relaciones con Clientes van NH Collection Villa de Bilbao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Dear Wilma G;

Greetings from Bilbao and thank you very much for your great review.

It was a pleasure to have you as our guest and I am very pleased that you have very much enjoyed the service provided.

The entire team look forward to welcoming you back again to your home in Bilbao!

Regards.

Guest Relations Manager