Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Een 3-sterren (+) hotel, maar wel met zo’n 40% mensen met een beperking. Dan gun je het zo’n hotel. Het vraagt vooral in de bediening echter wat geduld. Ik zag op mijn reis helaas een paar Nederlanders, die daar moeite mee hadden. Het hotel is verder keurig. Het ligt niet ver van het Guggenheim; wel wat verder van de oude stad.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Ilunion H, Manager van Ilunion Bilbao Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Bedankt voor het evalueren van uw verblijf bij Ilunion Bilbao. We hopen u snel weer te ontvangen. Ontvang een hartelijke groet, Alvaro Díaz-Munío. Director.

Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotel Ilunion op 25 minuten loopafstand van Gugenheim museum. Super schoon, simpele kamer. Beetje gehorig. Momenteel is er een verbouwing gaande. De ontbijtzaal is niet er gezellig, wel functioneel. Ontbijt is simpel, maar er is voldoende.
Personeel is vriendelijk.
Parkeergelegenheid onder het hotel.
Sleutel van kluis bij de receptie afhalen.
Kamer wordt na een nacht weer in orde gemaakt. Prima bedden.
Prijs voor twee nachten inclusief ontbijt is € 149 voor twee personen incl garage.

Datum van verblijf: maart 2018
Ilunion H, Gerente van Ilunion Bilbao Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2018

Beste Mardi, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij dat u het personeel behulpzaam vond. We kijken ernaar uit u te verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ilunion Bilbao! Vriendelijke groeten. Alvaro Diaz Munio. Regisseur.

Beoordeeld op 20 november 2016

We zijn een beetje verwend met design hotels. Maar voor deze keer hebben we 3 sterren gekozen. De foto's geven een wat moderner beeld dan de realiteit. Maar voor een snelle trip in de winter is Hotel Ilunion een prima keuze. In het voorjaar of de zomer zou ik kiezen voor een hotel met buitenruimte.

Vanaf het vliegveld kan Bizkaibus 3274 worden genomen. Voor 1,45 euro p.p. stopt deze bus na 3 haltes op de Gran Via 74. Slechts oversteken en de hoek omlopen om het hotel te bereiken. Snel en goedkoop bereikbaar, binnen 30 minuten.

De bedden lagen prima, wat best belangrijk is. Het ontbijt was een eenvoudig, in een wat ongezellige eetzaal. Het uitzicht op de binnenplaats was ongezellig. Een minpuntje waren de leidingen; zodra er een douche aangaat in omliggende kamers, klinkt het alsof er geboord wordt.

De locatie ligt echter wel erg gunstig. Aan de rand van het centrum, en het Guggenheim als wel het commerciële centrum is op loopafstand (10 - 20 minuten).

Kamertip: Kamers aan de voorzijde kijken de straat in. Aan de binnenzijde of achterzijde kijk je uit op een heleboel buizen.
Datum van verblijf: november 2016
Ilunion H, 2ªJrecep van Ilunion Bilbao Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2016

heel erg bedankt voor het nemen van de tijd om over uw verblijf in het hotel te schrijven.
We zijn blij dat je van te genieten van ons.
We hopen snel weer te bezoeken.
Groeten.
Laura Marin
2ªJrecep

Beoordeeld op 10 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima moderne kamer, met lekkere, brede bedden (lits-jumeaux). De badkamer is wat achtergebleven met de renovatie, maar alles is schoon en werkt. Ramen in kamer en badkamer kunnen open, fijn als je van frisse lucht houdt. Wij kregen een bezoekje van een kakkerlak (misschien wel doordat we het raam hadden open gedaan en doordat het parket heel licht van kleur is valt het onmiddellijk op). Dit werd goed opgepakt door het personeel en ruimschoots gecompenseerd. De prijs is wat aan de hoge kant, maar dat was op dat moment overal in Bilbao. Ligging is perfect, alles op loopafstand en restaurants/bars in de nabijheid.

Datum van verblijf: oktober 2016
Ilunion H, Front Desk van Ilunion Bilbao Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2016

Beste gast, hartelijk dank voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen binnenkort weer! Met vriendelijke groet, Indira Nieri, Receptie.

Beoordeeld op 8 oktober 2016

Prima hotel met nette kamers en een behoorlijk ontbijt.
De bedden zijn echter slechts 1,90 m en een stuk te kort voor mij.
Vanuit het hotel kun je snel de tram nemen. Je kan ook gewoon gaan lopen naar het Guggenheim (15 minuten) en de oude stad (ruim20 minuten).

Datum van verblijf: oktober 2016

Beste Piet, heel erg bedankt voor de waardering van uw verblijf bij ons. Hopelijk tot ziens op uw volgende bezoek aan Bilbao! Met vriendelijke groeten, Indira Nieri, Ontvangst.