TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 363 van 3.487 Restaurants in Sevilla
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een prettige gezellige cafe. Leuke entourage en dat je aan de bar eet en drinkt. De kosten worden ter plekke op de houten bar geschreven met witte krijt. In het begin werden we door een erg arrogante oude man geholpen, maar gelukkig werd dit overgenomen door een jongere gezellige man.

Datum van bezoek: juni 2019
Javier1670, Propietario van El Rinconcillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Hallo, Tulpenbollen:
Bedankt voor het bezoek en voor het geven van uw mening. We zijn blij te weten dat de ervaring positief is geweest en we hopen dat u snel weer zult terugkeren. Met vriendelijke groet.

6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuke authentieke tapasbar maar ook niets meer. De tapas zijn gewoon lekker, niets speciaals. Wel in een mooi kader. Enkel jammer dat je moet recht staan aan de toog.

Datum van bezoek: juni 2019
Javier1670, Propietario van El Rinconcillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Hallo, r1sthebest:
Bedankt voor uw komst naar El Rinconcillo en laat ons uw mening achter. We zijn blij te weten dat de ervaring positief is geweest, hoewel we de notitie die u van de balk maakt niet volledig begrijpen. In ieder geval hopen we dat u de kans krijgt om snel weer terug te keren. Met vriendelijke groet.

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in een leuk kader maar toch wel wat duur of werden wij misschien wat bedrogen door de ober ?

Datum van bezoek: mei 2019
Javier1670, Propietario van El Rinconcillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Hallo, Dirk V:
Bedankt voor het leren kennen van El Rinconcillo. We betreuren het dat u die gedachte hebt wanneer de prijzen van alles wat we serveren, te zien zijn in de menu's van tapas en restaurants. In ieder geval bedankt voor het bezoek. Met vriendelijke groet.

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Puurder krijg je het niet. Authentieke gerechten, traditionele wijnen (de bijzonderste sherries) en zowat het originele personeel ook ! Je rekening wordt met krijt op de bar bijgehouden. Echt het bezoeken waard, vooral op Spaanse tijden!

Datum van bezoek: maart 2019
Javier1670, Propietario van El Rinconcillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Hallo, LosDutchies:
Bedankt voor het bezoek en voor je vriendelijke woorden. We zijn erg blij om te weten dat de ervaring u beviel en we hopen dat u snel weer terug kunt komen. Met vriendelijke groet.

22 maart 2019 beoordeeld

Wij kwamen hier bij toeval terecht.. Bleek dit achteraf de oudste tapasbar van Sevilla te zijn.. Hierdoor is het nog geen toeristische toestand geworden gelukkig. Spanjaarden mengen zich hier rondom de bar met toeristen. Wij hebben hier 2 middagen staand aan de bar doorgebracht, allerlei tapas proberend. Zit je liever aan een tafel, dat kan.. Achterin de zaak (om de hoek en volgens mij ook boven) kan je aan tafel dineren of lunchen.

Als je van een echte spaanse sfeer houdt (druk, traditionele tapas) moet je hier zeker een keer naar toe gaan

Datum van bezoek: maart 2019
Javier1670, Propietario van El Rinconcillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Hallo, mirandam121:
Bedankt voor het leren kennen van El Rinconcillo, voor het herhalen en voor het becommentariëren van uw mening. Het is een vreugde voor ons om te weten dat u een positieve ervaring hebt gehad en we hopen dat u snel weer terug kunt komen. Met vriendelijke groet.

Reizigers die El Rinconcillo bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In El Rinconcillo geweest? Deel je ervaringen!