Beoordeeld op 23 juni 2016

Prachtig hotel met binnenplaats, jacuzzi op het dak met uitzicht op La Giralda, Gratis te lenen fietsen en elke weekenddag een gratis tour om Sevilla te zien. Prima kamers: schoon en verzorgd, personeel zeer behulpzaam en hotel heeft super ligging midden in het centrum. Prima ontbijt met verse omeletjes die voor je klaar gemaakt worden. Absoluut een aanrader.

Kamertip: Junior suites zijn extra groot met stoeltje en tafeltje erbij, airco op alle kamers
Datum van verblijf: juni 2016
El-Rey-Moro, Reception van El Rey Moro Hotel Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2016

Dear Frances,

We are so happy to read of what a wonderful stay you had and delighted we have to maintain our level of service since your next visit. I am thrilled you had such a pleasant stay and do so very much look forward to receiving you at El Rey Moro Hotel on a future visit.

Best Regards,
David.

Beoordeeld op 13 november 2015

Absoluut een positieve ervaring wat ons betreft. Erg gunstig gelegen, vriendelijk, behulpzaam personeel, nette kamers met de nodige voorzieningen, goede service, restaurant met een uitgebreide kaart. De patio is een fijne plek om even te bekomen.

Kamertip: de junior suite ligt op het gelijkvloers ; pratende bezoekers in de patio kunnen mogelijk voor wat geluidsoverlast zorgen
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 29 september 2015

Het hotel is ideaal gelegen voor wie het historische hart van Sevilla wil verkennen. Bij binnenkomst trekt de ruime en kleurrijke patio direct de aandacht. Het personeel is vriendelijk. De kamer was vrij klein en schoon. Met turn down service. Het ontbijt kunnen ze nog verbeteren. Het assortiment is redelijk. De warme worstjes, eieren en fruitsalade lagen er rond 10 uur (al) belabberd bij. Van het dakterras hadden we door de foto op de site een iets andere, meer romantische indruk.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 9 juni 2015 via mobiele applicatie

Zeen centraal gelegen hotel. Kamer was weliswaar klein maar comfortabel. Gastvrij ontvangst, zeer mooie binnenplaats. Geweldige plek. Kamer werd 2 maal per dag schoongemaakt. Gratis fietsen beschikbaar (zeer handig in warm Sevilla).

Datum van verblijf: juni 2015
El-Rey-Moro, Director de Relaciones con Clientes van El Rey Moro Hotel Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2015

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor uw reactie . We hopen u snel te zien

Met Vriendelijke Groet,
Manuela Sánchez

Beoordeeld op 18 maart 2015

Leuk sfeervol hotel. Mooie patio, aardig personeel in een leuke gezellige wijk met veel restaurantjes om de hoek. Nette kamer ziet er ook sfeervol uit. Hotel ligt zeer centraal. Aanrader! En Sevilla is een super leuke sfeervolle stad.

Datum van verblijf: juli 2014
El-Rey-Moro, Guest Relations Manager van El Rey Moro Hotel Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2015

Beste Wombatje,

Heel erg bedankt voor uw reactie. Wij willen u snel te zien

Met vriendelijke groeten ,
Manuela Sánchez