Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Must do in Aevilla!!

De fiets tour door Sevilla is een must do. Onze gids Teun brengt de stad tot leven met zijn ... meer lezen

vandaag beoordeeld
Angie0310
Amstelveen, Nederland
via mobiele applicatie
Leuke informatieve fietstour

Wat n leuke en informatieve fietstocht in Sevilla! En met Teun(gids) gaan we zeer zeker in Breda ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Journey35394428467
Burgh-Haamstede, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 277 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Sevilla
vanaf 35,80 US$
vanaf 35,80 US$
vanaf 27,45 US$
vanaf 94,28 US$
Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Sinds we vorige zomer geboekt hebben bij Baja bikes Athene is het de gewoonte geworden om in een nieuwe stad de eerste ochtend een Baja Bikes fietstour te doen. Ook deze keer groot succes! Enthousiaste Nederlandse gids die met je langs alle hoogtepunten fietst en ondertussen veel informatie geeft over de stad waardoor je in een paar uur een goed beeld hebt van de geschiedenis van de stad en wat er allemaal te doen is. Echt een must

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 8 juli 2021

Super leuke rondleiding gehad van Teun! Tussendoor ook ergens even iets gedronken, wat het toch wat persoonlijker maakte. Zou het zeker aanraden op je eerste dag, want ons werd ook nog een hoop aangeraden wat we hierna zeker nog moesten bezoeken. Dus deze tour maakt het naast leuk ook overzichtelijk!

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 12 juni 2021

Leuke, interessante en gezellige fietstour door Sevilla, met de spontane gids Teun! Je ziet alle highlights van de stad. Aanrader!!

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 25 mei 2021

Dit was een TOP rondleiding met Teun, onze Nederlandstalige gids ! wat weet hij veel van de stad! Doe dit bij aanvang van je reis en je weet meteen de leukste plekken. Hij legt alles geweldig uit - zeer boeiend en niet langdradig! gedreven gids die met passie verteld, mooie tocht door parken en de mooiste bezienswaardigheden.

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 19 mei 2021 via mobiele applicatie

De tour met Teun was top! Hij heeft ons met passie alles verteld over de prachtige stad Sevilla. Echt een aanrader om de historie en de hidden treasures van de stad te weten te komen!

Datum van activiteit: mei 2021