Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Gezellig van alles voorzien inclusief extra service flesje cava en toebehoren op de kamer met oud en nieuw karakteristieke kamer ruim met alles wat je nodig hebt evenals de badkamer
En heel centraal gelegen !

Datum van verblijf: januari 2019
ClaudioMillan, Director General van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Geachte heer petertR9759EV,

We willen je bedanken voor je geweldige woorden voor ons hotel en vooral voor het delen van de uitstekende waardering die je hebt voor je ervaring met ons.

Voor ons is het zeer verheugend dat u zowel onze locatie in het hart van Sevilla als de vriendelijkheid en professionaliteit van onze medewerkers waardeert, omdat zij er dagelijks naar streven om het verblijf van allen die ons bezoeken uniek en speciaal te maken.

We verwelkomen u graag bij u thuis en we hopen dat u zich bij deze gelegenheid net zo op uw gemak zult voelen.

Hartelijke groeten.

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel Adriano ligt in centrum en op loopafstand van alle grote bezienswaardigheden zoals Real Alcazar, Katedral Giralda maar ook Plaza despana is goed te bereiken , vriendelijk en flexibel personeel. Er is ook autoservice aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2018
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Geachte heer Robin R,

Dank u voor de tijd neemt om uw commentaar op TripAdvisor te delen. Voor ons is het zeer belangrijk om te weten uit eerste hand de ervaring van onze gasten, omdat het helpt ons te verbeteren.

Zoals u zegt, het hotel ligt op een paar meter afstand van de belangrijkste monumenten van de stad. We zijn blij om te weten dat de locatie van het hotel heeft het gemakkelijker gemaakt voor u om Sevilla te bezoeken.

We hopen u snel weer te zien en herinneren zich dat u altijd welkom bent in ons hotel.

Een hartelijke groet

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Geweldige ligging ten opzichte van bezienswaardigheden.
Bijzonder vriendelijk personeel.
Goede verhouding prijs kwaliteit.
Schoon, airco, gastvrij.
Parking bij het hotel.
Kregen ook goede tips over restaurants etc.

Datum van verblijf: augustus 2018

Geschatte

Dank u voor uw reactie. Het maakt ons erg blij te weten dat het hotel aan zijn verwachtingen voldeed en dat ze een aangenaam verblijf hadden.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen dat uw bezoek in de toekomst.

Een groet,

Beoordeeld op 30 oktober 2017

Geweldig hotel met geweldig personeel. Echte aanrader, zeer gastvrij. Centraal gelegen en alles op loopafstand te bereiken. Heerlijk voor een stedentrip. Wij hebben genoten van ons verblijf en mede door het personeel een groot succes.

Datum van verblijf: oktober 2017
ClaudioMillan, Director General van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2017

Beste Senhorstc, allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke woorden.

We zijn blij om te weten dat uw verblijf onvergetelijk was en overschreden al uw verwachtingen.

We zijn enthousiast om te weten dat u geen negatief aspect heeft gevonden binnen de aangeboden diensten en dat u goed verzorgd was door onze medewerkers. Omdat u weet dat u het Hotel gelukkig heeft verlaten, is een belangrijk onderdeel voor ons omdat we weten dat we onze dagelijkse doelstelling hebben vervuld.

Wij nemen afscheid van u, zonder eerst het beste te wensen. We hopen u weer te zien.

Ontvang een hartelijke groet.

Beoordeeld op 20 oktober 2017

Een hotel op loopafstand bezienswaardigheden. Klantvriendelijk, schone kamers en ontbijt prima. Wel even wennen geen buffetvorm maar ontbijtkaart. Zelfs mogelijkheid om voor op het terras te genieten van een lekkere tapas.

Datum van verblijf: oktober 2017
ClaudioMillan, Gerente van Hotel Adriano Sevilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Lieber Adenmargabos,

Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit nehmen, um Ihre Erfahrungen in unserem Hotel zu kommentieren.

Wir freuen uns sehr, dass die von uns angebotenen Dienstleistungen Ihren Wünschen entsprechen und dazu beigetragen haben, Ihren Aufenthalt zu einem guten Erlebnis werden zu lassen.

Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen, wenn Sie sich entschließen, die Stadt noch einmal zu besuchen.

Herzliche Grüße erhalten.