Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel midden in de mooie wijk santa Cruz. Een gezellige buurt met heerlijke restaurantjes. Het hotel is goed, schoon, behulpzaam en mooie kamers. Achter het hotel kun je heerlijk eten en alle attracties zijn vanuit het hotel op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 juni 2017

Het is een mooi niet te groot hotel. Alles ziet er vrij nieuw uit, mooi afgewerkt allemaal. En wat wij heel erg lekker vonden was de jacuzzi op het dak, waar je ook nog even lekker kan zonnen........een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 30 mei 2016 via mobiele applicatie

We hebben met vier personen een aantal nachten in hotel Dona Manuela doorgebracht en zijn zeer tevreden. Alles werd prima schoongemaakt en het hotel ligt in het centrum van Sevilla van waaruit alle bijzonderheden te voet zijn te bereiken.
Hotel serveert geen ontbijt maar in de buurt zijn diverse restaurants waar je kunt ontbijten.
Al met al een aanrader in Sevilla!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 20 mei 2016

Prima hotel in zijn klasse, zeer centraal gelegen in de oude stadswijk. Ruime kamer, badkamer. Enige minpuntje was het ontbreken van dubbel glas wat met name op de hoekkamet op de eerste verdieping zorgde voor veel geluidsoverlast tot diep in de nacht, omdat de terrassen na sluitingstijd nog werden afgebroken.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 12 maart 2016 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer geweest, de eerste 2 keer was het goed, een mooie kamer en goede bedden. Deze keer kregen wij 2 kleine kamers met uitzicht op de binnenplaats. De bedden waren hard en de handdoeken erg versleten. De ligging van het hotel is super, vlak bij de joodse wijk en het busstation. Ontbijten kun je in de buurt voor 3€. Bij de buren krijg je 10% korting maar dat raad ik toch af.

Datum van verblijf: maart 2016