21 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 16 april 2022

We hebben een geweldig verblijf gehad. Prachtig hotel en kamer. Super vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! De ligging was ook perfect, dichtbij alles maar wel uit de drukte. Schone kamers en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Beoordeeld op 30 maart 2022

Alles was perfekt behalve het lawaai van de buitenomgeving.
Bijzondere vermelding voorn het ontbijt en de barman die de beste sangria van Spanje maakt.
Bedden zijn goed en iedereen is zeer vriendelijk

Beoordeeld op 23 maart 2022

Een heerlijk hotel, met 5 sterren ervaring voor 4 sterren prijs. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Ruime kamers met comfortabele bedden. Badkamer met heerlijke douche (vergt wel wat onderzoek, zelfs met bijgeleverde instructie). Fles cava bij ontvangst en een gratis minibar en dat is wat ieder ,zichzelf respecterend, hotel zou moeten doen. Geen gedoe en geen discussies, gewoon gastvrij en zoiets kun je prima in de kamerprijs verwerken. Het hotel ligt wel in het oude centrum, maar de ligging is niet super, maar ook zeker geen issue. Van hartr aanbevolen.

Beoordeeld op 11 maart 2022

Met ons gezin (twee kinderen) in het appartement gebleven. Super locatie en super service. Het appartement is heel erg ruim opgezet. De twee slaapkamers liggen ver uit elkaar en hebben beide een eigen badkamer. Het appartement en heeft zelfs een mooi terras waar wij een middag in de zon hebben gezeten (wel lekker in februari). Kinderen wilden elke ochtend van het ontbijt gebruik maken. Nog nooit zo'n goed verzorgd ontbijt in een hotel gehad. Veel verse producten en erg vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 24 februari 2022 via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Ontvangst geweldig. Je auto wordt voor je naar een parkeergarage gebracht, en bij vertrek weer voor je opgehaald. Kamers zeer smaakvol. Lekkere bedden ,prima badkamer en gratis minibar. Ontbijt zeer uitgebreid. Je kunt aan tafel een keuze maken uit een speciaal eieren menu. Verder zeer ruime keus aan het ontbijtbuffet. En een dikke tien voor het personeel. Deze zijn zeer attent en willen je overal mee helpen. Geen gemaakt toneelstuk maar alles gemeend en eerlijk. Hotel ligt ook zeer centraal. Alle bezienswaardigheden binnen loopafstand van enkele minuten.

Kamertip: Gewoon dit hotel boeken, je zult niet beter kunnen vinden.
Datum van verblijf: februari 2022