“Verstopt in een straatje en toch heel gezellig”
Beoordeling van El Rincon de Murillo

El Rincon de Murillo
Geclassificeerd als nr. 485 van 3.018 Restaurants in Sevilla
Keukens: Mediterraan, Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 maart 2020 beoordeeld

Wij zijn hier een paar maal wezen lunchen. Lieve dames en lekkere authentieke maaltijden. Met 30 graden was het heerlijk zitten in de schaduw. Wij voelden ons er heerlijk ontspannen

Datum van bezoek: maart 2020

16 februari 2020 beoordeeld

Tegenover Hotel Murillo ligt dit gezellige restaurantje op een hoek in de oude wijk Santa Cruz. Vanaf 8u 's ochtends zijn ze doorlopend open van het ontbijt tot en met het avondeten. Of je nu alleen bent, met 2-en of met een gezinnetje, het is er altijd eenvoudig gezellig en de dames in de bediening zorgen steeds met een vriendelijk gezicht dat je het naar de zin hebt. De kaart is beperkt maar de gerechten zijn authentiek. En de wijn is er prima!

Datum van bezoek: februari 2020
12 oktober 2018 beoordeeld

El Rincon de Murillo lgt tegenover Hotel de Murillo en beidt authentiek Spaans eten en tapas.
Je kunt gerechten kiezen als een volledige portie en als halve portie. Hierdoor kan je veel verschillende gerechten proeven.
Wordt ook druk bezocht door de Spaanse toeristen en ligt in de prachtige wijk Santa Cruz

Datum van bezoek: oktober 2018
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag in dit tentje geluncht. Locatie is prettig, rustig straatje en nog redelijk 'koel'. Geen aardige bediening weinig tot geen interesse in de klant. Smoothie besteld deze viel tegen veel slagroom. Ook de murillo salade viel tegen de mangostukjes waren te hard en veel balsamico! Verder was er geen brood bij geserveerd dit kon wel maar apart bestellen en ook betalen. Voor 10,00 mag je wel wat brood verwachten. Wij vinden het geen aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende keren naar deze tent gelopen om sangria te drinken. Na 8 dagen sevilla nog steeds de lekkerste sangria die ik gedronken heb. Ook is de bediening vriendelijk. Er spreekt alleen niemand engels. We hebben er niet gegeten. Maar het eten ziet en ruikt wel lekker.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die El Rincon de Murillo bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla
Sevilla, Provincie Sevilla

In El Rincon de Murillo geweest? Deel je ervaringen!