Beoordeeld op 1 januari 2019

Mooi en proper hotel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie en ruime kamers, Geen lawaai van buiten of van de buren.
Vier sterren waard.
Hadden bij aankomst om 0900 uur 's morgens al onmiddellijk kamer gekregen.
Hotel met weinig kinderen. Rustgevend interieur.
Buiten centrum gelegen maar centrum bereikbaar via verschillende wegen en op wandelafstand van 15 minuten.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

ik mocht 19 dagen te gast zijn in dit geweldige hotel ,het ontbijt is geweldig ,het zwembad is onmisbaar en het personeel is super gemotiveerd om het de gasten naar de zin te maken .bij aankomst stond er een gebakje en een flesje water klaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 augustus 2018

locatie was zeer goed . Je rijdt gewoon de stad binnen en hebt direct parking in het hotel
De kamer was groot en goed gekoeld via airco ( geluidloos !! ).
Het ontbijt was super . Verse eitjes, fruitsap .. alles was voorzien!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

Fijne grote suite. Uitgebreid ontbijt. Lunch heerlijk.
1.Echter veel te sterk huisparfum in openbare ruimten, dit sloeg enorm op mijn adem en ik had het daardoor erg benauwd. Kan me zo voorstellen dat dit problematisch is voor mensen met Astma of Bronchitis.
2.Hadden gekozen voor dit hotel in de warme juli maand omdat het een zwembad heeft. Echter veel te klein/te druk voor de hoeveelheid gasten, helaas dus geen gebruik van kunnen maken. Jammer!
3. Hick-up met niet doorgevoerde late check-out waardoor we niet meer in onze kamer konden.
Vandaag geen 5 maar 4 sterren

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Top hotel!!
Mooie prijsklasse.
Goede service.
Goed verzorgd ontbijt.
Vriendelijk personeel.
Ideale locatie voor citytrip.
Alle bezienswaardigheden op loopafstand en eventueel voldoende taxi's voor de deur.
Een aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2018