Beoordeeld op 2 april 2019

Uitstekend hotel met centrale ligging. Het personeel is bijzonder attent. Het ontbijt is erg uitgebreid. Het was ook heerlijk vertoeven op het dakterras. Kamers hebben een erg goed bed en waren proper.

Datum van verblijf: maart 2019
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Hartelijk dank, Sherpa3032..., zorg voor de opmerkingen en de aanbevelingswaarde voor de integrale service van het Hotel Rey Alfonso X.
Het is onze grootste voldoening dat u zich thuis zult voelen en we zijn vereerd uw definitieve beoordeling te hebben.

We wachten op je wanneer je maar wilt, in het centrum van Sevilla zoals je weet.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Hotel Rey Alfonso X.

Beoordeeld op 4 maart 2019

Geweldig hotel op een toplocatie om alles van de stad te bezichtigen!
Personeel erg vriendelijk en zijn altijd bereid ergens bij te helpen.
Kamers erg schoon. Ontbijt is heerlijk, met veel verse producten!

Datum van verblijf: februari 2019
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Bedankt voor de opmerkingen en de aanbevelingswaarde voor de integrale service van het Hotel Rey Alfonso X, Global67240782518.
Met vriendelijke groet, Customer Service Hotel Rey Alfonso X.

Beoordeeld op 1 maart 2019

Prima locatie in het hartje van de stad. Zeer vriendelijke medewerkers, uitgebreid "cava" ontbijt. Niet echt goedkoop maar zeer aan te bevelen. Mist net de finesse om een echt weelderig gevoel te hebben. Kom zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2019
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

We are very happy that you enjoyed it so much!
Many thanks, newbreed50, for the comments and the value of recommendation that come from your assessment of the comprehensive service of the Hotel Rey Alfonso X.
Definitely thanks for allowing us to be the hosts of your visit to Seville and that we have solved any incident or we have provided you with all kinds of information to get to know this city better. Making you feel at home is our greatest satisfaction, and we’re honored to have your final assessment.

We wait for you whenever you like, in the center of Seville as you know.
Sincerely, Customer Service of the Hotel Rey Alfonso X.

Beoordeeld op 28 januari 2019

Een heel goed schone verzorgde kamer. Het personeel vriendelijk, behulpzaam. Het hotel ligt in het oude centrum van de stad, waardoor je direct in de gezellige sfeer terecht komt. De (tapas) restaurants zijn echt heel goed. Wij hebben steeds heerlijk gegeten.

Kamertip: Prima kamer.
Datum van verblijf: januari 2019
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Heel hartelijk bedankt, Navigator18998576809, voor de opmerkingen en de aanbevelingswaarde voor de integrale service van het Hotel Rey Alfonso X.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Hotel Rey Alfonso X.

Beoordeeld op 25 januari 2019

Een aanrader, hygiëne is goed en ontbijt enorm uitgebreid. Ontbijt bestaat uit een traditioneel Spaans ontbijt maar ook verschillende warme gerechten, veel soorten ham en kaas en veel verschillende zoete broodjes. Er wordt de hele ochtend vers aangevuld.

Kamertip: Graag een wc borstel in de badkamer. Verschillende smaken thee in het zithoekje.
Datum van verblijf: januari 2019