Beoordeeld op 28 januari 2019

Een heel goed schone verzorgde kamer. Het personeel vriendelijk, behulpzaam. Het hotel ligt in het oude centrum van de stad, waardoor je direct in de gezellige sfeer terecht komt. De (tapas) restaurants zijn echt heel goed. Wij hebben steeds heerlijk gegeten.

Kamertip: Prima kamer.
Datum van verblijf: januari 2019
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Heel hartelijk bedankt, Navigator18998576809, voor de opmerkingen en de aanbevelingswaarde voor de integrale service van het Hotel Rey Alfonso X.
Het is onze grootste voldoening dat u zich thuis zult voelen en we zijn vereerd uw definitieve beoordeling te hebben.

We wachten op je wanneer je maar wilt, in het centrum van Sevilla zoals je weet.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Hotel Rey Alfonso X.

Beoordeeld op 25 januari 2019

Een aanrader, hygiëne is goed en ontbijt enorm uitgebreid. Ontbijt bestaat uit een traditioneel Spaans ontbijt maar ook verschillende warme gerechten, veel soorten ham en kaas en veel verschillende zoete broodjes. Er wordt de hele ochtend vers aangevuld.

Kamertip: Graag een wc borstel in de badkamer. Verschillende smaken thee in het zithoekje.
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Top ligging, zeer behulpzaam personeel, hotel is wel aan de prijzige kant. €181,80 per nacht voor 2 personen incl. ontbijt. Wij zijn er 5 nachten 4 dagen geweest, dit is ruim voldoende in Sevilla te verkennen.

Kamertip: De flesjes water al vast in de koelkast zetten.
Datum van verblijf: oktober 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Dear angeliqueviester;
Thank you very much for your trust in Hotel Rey Alfonso X.
Wholeheartedly appreciate your kind words about your experience at our hotel, and we are delighted that you have enjoyed so much with us. And of course, thank you for your recommendation to other people who follow and seek such comments.

Waiting to have another opportunity to serve you and offer the best of our attention, we say goodbye cordially,

Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super hotel! Mooi, schoon en vriendelijk en behulpzaam personeel (koffer tillen, uitprinten online geboekte evenementen etc. ). Kamer ruim, groot bed, grote zachte handdoeken en heel schoon. Ook een goede föhn aanwezig. Elke dag 2 nieuwe flesjes water op de kamer. Onze kamer keek uit op een rustige binnenpatio. Heerlijk rustig snachts. Het ontbijt is lekker en veelzijdig. Verse jus d orange, diverse soorten eieren/spek etc. Maar ook zalm, geitenkaas etc. En natuurlijk een hoop lekkere zoetigheden en vers fruit. De ligging van het hotel is top, zeer centraal. Vlakbij een straat vol heerlijke tapasbars. Dit hotel en de stad Sevilla zijn echte aanraders!!

Datum van verblijf: oktober 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Thank you so much for the positive comments, WD!
For this hotel, including the Staff that works in, the greatest satisfaction is knowing that you will recommend us, specially since it means that we have lived up to your expectations, and your satisfaction will always be ours.
Thank you very much for letting us be who have made your visit to Seville an experience to remember from our dedication.

Waiting to receive you again whenever you like, we say goodbye very carefully,

Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel met een super dakterras, mooie kamers en een overweldigend champagne ontbijt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt centraal in een gezellige buurt.
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
imghoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Rey Alfonso X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beste Petra;
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Hotel Rey Alfonso X.
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over uw ervaring in ons hotel, en we zijn verheugd dat u zo veel met ons hebt genoten. Want ons team van medewerkers is er trots op dat ze hebben bijgedragen om van uw verblijf een onvergetelijke ervaring te maken. En natuurlijk, bedankt voor uw aanbeveling aan andere mensen die volgen en dergelijke opmerkingen zoeken.

In afwachting van een nieuwe gelegenheid om u van dienst te zijn en het beste van onze aandacht te bieden, nemen we afscheid van harte,