Beoordeeld op 11 juli 2017

Heerlijk appartement met alles erop en eraan. In het midden van het historische centrum doch rustig gelegen. Alles binnen loopafstand te doen. Bedden zijn prima en airco werkte gelukkig wat bij 42c wel een must is. Ontbijt bij de receptie op het plein genuttigd wat een prima start is voor € 8 pp. Goede uitvalsbasis voor trips in Sevilla.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de voorkant van de steeg maar ik heb niets van geluid waargenomen tijdens de nacht.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 27 maart 2017 via mobiele applicatie

Mooi, net en schoon appartement. Ligt heel centraal. Vanaf vliegveld in 20 min te bereiken met de trein. Naast de deur kun je ontbijten. Wij hebben fietsen gehuurd welke we in de hal beneden konden stallen.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf vlak naar de Alcázar paleis tuinen. Beter kun je het niet treffen. Schone kamer in gezellige buurt met vele restaurantjes en tapas bars. Alles op loopafstand dus super om de stad te verkennen!

Datum van verblijf: februari 2017
Salva S, Reception Mgnt. van Apartamentos - Suites Santa Cruz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2017

Thanks for sharing your experience with the Tripadvisor community.

We love to know that you have enjoyed with our facilities and cleanliness

Thank you for rating the privileged situation, certainly it is an awesome location next to the Murillo gardens, nearby to the monumental area, Cathedral, Real Alcazar, Torre del Oro y Archivo de Indias. The river area, the nerve centre of the city or Metropol Parasol are also only a stone throw away and easily reached by foot. In the surroundings can find good bars & quality restaurants, as our own, where you can test the best andalusian cuisine everyday.

Thanks for the ‘wonderful place’ tag!

Bedankt voor het bezoek en tot ziens! ;)

Beoordeeld op 10 januari 2017 via mobiele applicatie

Goede locatie, schoon, lekkere stort douche, hard maar goed bed en prima keukentje. Receptie is bereid je met alles te helpen, erg vriendelijke mensen! We misten alleen iets van een waterkoker of koffiezet apparaat.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 6 november 2016

Wij verbleven hier in oktober 2016. Mooie studio/appartement in het bruisende centrum van Santa Cruz, fantastische locatie.
Kamer was prima verzorgd en van alle gemakken voorzien, netjes en schoon met uitstekend bed. Badkamer was iets aan de kleine kant maar geen probleem.
Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Prijs - kwaliteit was in orde.
Zeker een aanrader. Let wel het hotel is niet te bereiken per auto maar in de buurt zijn voldoende parkeer garages.

Datum van verblijf: oktober 2016