Beoordeeld op 2 april 2019

Goed hotel, moeilijk te vinden door de smalle straatjes, waar je niet in mag rijden, maar volgens de navigator wel in Moët rijden.
Het light wel heel central en dat is wel heel fijn, je bent overal zo.

Kamertip: Minder harde matras
Datum van verblijf: maart 2019
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Geachte gast,
Hartelijk dank voor deze geweldige feedback. Aarzel niet om bij uw volgende bezoek contact met ons op te nemen voor de beste kamerprijzen.

We kijken er naar uit om je te zien.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 maart 2019

Niets op aan te merken ! Het ontbijt, voor 10€, was OK. Het is wel in de beneden verdieping doch het wordt zeer goed opgevolgd door twee bekwame mensen.Hadden eerst getwijfeld doch hebben er zeker geen spijt van. Ook in de kamers heb je geen hinder van lawaai.

Kamertip: Vraag een kamer met twee bedden ipv een dubbel bed: meer plaats !
Datum van verblijf: maart 2019
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u ons de kans geeft om uw ervaringen met ons te delen.

We kijken er naar uit je binnenkort te zien.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Super hotel in de prachtige wijk Santa Cruz. Het hotel heeft een uitstekende ligging, bezienswaardigheden liggen op loopafstand. De kamers zijn klein, maar prima voor een stedentrip. Iedere dag vindt er schoonmaak plaats en dat is ook te zien, de kamers zijn erg schoon. Voor €13,- p.p. kun je ontbijten. Het ontbijt was voor ons prima, voldoende keus. Personeel is vriendelijk en wil je altijd helpen.

Datum van verblijf: maart 2019
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Geachte xlarissa_1996,

Het is geweldig om beoordelingen als die van u te ontvangen, heel erg bedankt voor het toestaan dat wij deel uitmaken van uw ervaring.

Ik ben vooral verheugd om ons team te noemen, altijd bereid om onze klanten te helpen en de ervaring uniek en onvergetelijk te maken.

We hopen je snel weer te zien met je vrienden.

Beoordeeld op 8 maart 2019

redelijk hotel, ligging prima maar oude boel en gehorig...de bedden veel te hard, niet op te slapen, heel jammer,want personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Tegenover een prima eetgelegenheid om te ontbijten want het ontbijt in dit hotel was ook niet goed...jammer!

Kamertip: bedden niet comfortabel, veel te hard,tv weinig zenders.
Datum van verblijf: januari 2019

Geachte Sherpa744307,

Aarzel niet om rechtstreeks contact met me op te nemen om me te vertellen wat het ontbijt zou veranderen, we zullen het voorstel graag bestuderen om dag na dag te blijven verbeteren.

We hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 14 februari 2019

Gevoel van veiligheid, echt gezellig.
De ligging van het hotel echt centraal ,alles goed op wandelafstand.
Niet te lang op de bus en voor een klein prijsje .
Prijs kwaliteit is oké. Bed keihard ,super kleine douche.

Datum van verblijf: februari 2019
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Geachte gast,

Het is geweldig om beoordelingen als die van jou te ontvangen, heel erg bedankt voor het toestaan dat we deel uitmaken van je ervaring.

Ik ben het met je eens op de onverslaanbare locatie van onze etablissementen, op een steenworp afstand van de meest emblematische monumenten van onze stad.

We hopen je snel weer te zien.

Gest Service