Beoordeeld op 8 maart 2019

redelijk hotel, ligging prima maar oude boel en gehorig...de bedden veel te hard, niet op te slapen, heel jammer,want personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Tegenover een prima eetgelegenheid om te ontbijten want het ontbijt in dit hotel was ook niet goed...jammer!

Kamertip: bedden niet comfortabel, veel te hard,tv weinig zenders.
Datum van verblijf: januari 2019
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Geachte Sherpa744307,

Het is geweldig om beoordelingen als die van u te ontvangen, heel erg bedankt voor het toestaan dat wij deel uitmaken van uw ervaring.

Ik ben vooral verheugd om ons team te noemen, altijd bereid om onze klanten te helpen en de ervaring uniek en onvergetelijk te maken.

Aarzel niet om rechtstreeks contact met me op te nemen om me te vertellen wat het ontbijt zou veranderen, we zullen het voorstel graag bestuderen om dag na dag te blijven verbeteren.

We hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 14 februari 2019

Gevoel van veiligheid, echt gezellig.
De ligging van het hotel echt centraal ,alles goed op wandelafstand.
Niet te lang op de bus en voor een klein prijsje .
Prijs kwaliteit is oké. Bed keihard ,super kleine douche.

Datum van verblijf: februari 2019
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Geachte gast,

Het is geweldig om beoordelingen als die van jou te ontvangen, heel erg bedankt voor het toestaan dat we deel uitmaken van je ervaring.

Ik ben het met je eens op de onverslaanbare locatie van onze etablissementen, op een steenworp afstand van de meest emblematische monumenten van onze stad.

We hopen je snel weer te zien.

Gest Service

Beoordeeld op 20 januari 2019

Matig. We gingen akkoord met wisseling van appartement, omdat we graag op deze locatieverbleven. Daardoor maakten we kennis met meerdere kamers. Hygiëne en personeel zijn ok. Locatie is top, aan mooi pleintje

Datum van verblijf: januari 2019
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beste Gast,

Eerst en vooral wil ik je bedanken voor het chossing van Hotel Murillo en voor zo'n prachtige opmerking. We zijn blij te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad in Sevilla, en de kans hebt gehad om te genieten van de goede locatie om de monumenten en de beste tapasrestaurants te bezoeken.

Beoordeeld op 1 januari 2019

Klein waterkokertje op kamer v thee of koffie toevoegen. was niet helemaal duidelijk op de websiteKamer was netjes. vriendelijke bejegening.Zou deze locatie cq. hotel zeker bij vrienden aanbevelen.Cijfer? 9

Datum van verblijf: december 2018

Beste gast,

Beoordeeld op 25 december 2018

Prijs kwaliteit is zeer goed. Het hotel is zeer centraal gelegen en het personeel is heel service gericht. Je kunt je koffers in een afgesloten ruimte wegzetten ivm het alter vertrekken van je vlucht en je moet toch van je kamer af.

Kamertip: Lichtinval verbeteren bij kamer 203 van de zelf ontstekende verlichting in de hallen van deze etage.
Datum van verblijf: december 2018

Beste gast,