Beoordeeld op 20 januari 2019

Matig. We gingen akkoord met wisseling van appartement, omdat we graag op deze locatieverbleven. Daardoor maakten we kennis met meerdere kamers. Hygiëne en personeel zijn ok. Locatie is top, aan mooi pleintje

Datum van verblijf: januari 2019
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beste Gast,

Eerst en vooral wil ik je bedanken voor het chossing van Hotel Murillo en voor zo'n prachtige opmerking. We zijn blij te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad in Sevilla, en de kans hebt gehad om te genieten van de goede locatie om de monumenten en de beste tapasrestaurants te bezoeken.

Beoordeeld op 1 januari 2019

Klein waterkokertje op kamer v thee of koffie toevoegen. was niet helemaal duidelijk op de websiteKamer was netjes. vriendelijke bejegening.Zou deze locatie cq. hotel zeker bij vrienden aanbevelen.Cijfer? 9

Beste gast,

Beoordeeld op 25 december 2018

Prijs kwaliteit is zeer goed. Het hotel is zeer centraal gelegen en het personeel is heel service gericht. Je kunt je koffers in een afgesloten ruimte wegzetten ivm het alter vertrekken van je vlucht en je moet toch van je kamer af.

Kamertip: Lichtinval verbeteren bij kamer 203 van de zelf ontstekende verlichting in de hallen van deze etage.

Beste gast,

Beoordeeld op 24 december 2018

Het hotel mag dan niet superlux zijn maar dat is voor ons geen eis. Integendeel, hier is de verhouding prijs-kwaliteit prima.Het is een prima accommodatie die op een perfecte locatie ligt, op loopafstand van de meest bezienswaardige dingen in Sevilla.

Kamertip: Zorg voor twee extra dekens in de kast, die hadden wij wel, maar onze reisgenoten niet.

Beste gastG

Beoordeeld op 19 december 2018

Charmant hotel gelegen in de wijk Santa Crus wat eenvoudig bereikbaar is vanaf de luchthaven van Sevilla met het openbaar vervoer(EA Bus luchthaven) Uitstappen halte Prada de San Sebastian.Van hieruit nog geen 10 minuten wandelen naar hotel.Kamers zijn kraaknet maar een beetje gedadeerd. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Beste Tano1958,