Beoordeeld op 19 december 2018

Charmant hotel gelegen in de wijk Santa Crus wat eenvoudig bereikbaar is vanaf de luchthaven van Sevilla met het openbaar vervoer(EA Bus luchthaven) Uitstappen halte Prada de San Sebastian.Van hieruit nog geen 10 minuten wandelen naar hotel.Kamers zijn kraaknet maar een beetje gedadeerd. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2018
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beste Tano1958,

Eerst en vooral wil ik je bedanken voor het chossing van Hotel Murillo en voor zo'n prachtige opmerking. We zijn blij te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad in Sevilla, en de kans hebt gehad om te genieten van de goede locatie om de monumenten en de beste tapasrestaurants te bezoeken.

Ik hoop dat ik je in de toekomst kan verwelkomen.

Beoordeeld op 19 november 2018

Uitstekende locatie. Vriendelijk personeel. Ontbijt meer dan voldoende. Wellicht service aanbieden om kaartjes voor bezienswaardigheden bij het hotel te kopen. Schoonmaak was goed in orde. Een aanrader dit hotel.

Kamertip: Superior kamer met eigen terras is een aanrader.
Datum van verblijf: november 2018
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank dat u ons de kans geeft om uw ervaringen met ons te delen. Ik ben blij te weten dat je snel weer terug bent.

Beoordeeld op 1 november 2018

Heerlijk stadshotelletje,wij waren er van 19 - 22/10/'18.De ligging is subliem en zo rustig in één van de smalle steegjes op een loopafstand van het centrum! Het hotelletje is dik inorde voor een 2 sterretje,zeer proper,aangenaam personeel en een heerlijk ontbijt en dat allemaal voor een erg zacht prijsje.Tegenover het hotel een schitterend barretje waar gezelligheid troef is. Kortom mensen,een aanrader

Kamertip: Is erg persoonlijk
Datum van verblijf: oktober 2018
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Beste Guy173,

Hartelijk dank dat u ons de kans geeft om uw ervaringen met ons te delen.
Ik hoop dat ik je in de toekomst kan verwelkomen.

Gastenservice

Beoordeeld op 30 oktober 2018

Prima kamer. Erg vriendelijk personeel.De ligging van hotel Murillo is gewoon super! Erg dicht bij het centum. Kortom dit hotel is zeker een aanrader!Vergeet trouwens niet dat er een dakterras is, dit wordt verder niet gecommuniceerd in het hotel, je ziet het alleen staan wanneer je met de lift gaat (maar ga je hiermee niet, weet je het dus ook niet ;)We hebben hier heerlijk gezeten in de zon met een boekje.

Kamertip: Wij zaten op de begane grond, het raam grensde aan het steegje. Maar hier hadden we verder geen last van met het raam dicht.
Datum van verblijf: oktober 2018
Irene_Rodrigo, Guest Service van Hotel Murillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018

Geachte gast,
Heel erg bedankt voor de mooie woorden. Ik ben blij te weten dat je het uitzicht op het dakterras leuk vond.
Ik hoop je snel te zien.

Beoordeeld op 26 oktober 2018

Ligt in het verkeersvrije gedeelte, dus bovendien rustig om te slapen.
Kamer is groot genoeg voor een stadshotel. Lekker ontbijt, kamers groot genoeg.
Zeer vriendelijk personeel.
Ze pronken met hun prachtige dakterras, maar ondanks dat het nog lekker warm was buiten overdag en 's avonds, was de bar op het dak er niet geopend (eerste week oktober). Dit was voor ons wel een teleurstelling.

Geachte Nadine M,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Ik wil me verontschuldigen voor de bar op het dakterras. Het schema van de balk hangt af van het weer. Ik hoop dat ik je in de toekomst kan verwelkomen.