Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

We hebben via tui een rondreis geboekt. Helaas valt de kamer tegen. De kamer ruikt niet fris en zit in een rare hoek. Maar 1 klein raampje. het eten is prima en goed faciliteiten. Het ligt ook wrl iets te ver van het centrum.

Datum van verblijf: maart 2020
Mari Carmen Rodríguez, Atención al cliente/recepción van Silken Al-Andalus Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2020

Dear Costumer,
We appreciate for choosing us on your recent stay at Seville, and for spending a few minutes sharing your opinión.
We are sorry we didn´t fulfill your expectations and we will share your comment to all of our team in order to improve as possible. Opinions as yours, are very important to us, because this is the only way we can work to reach full satisfaction of our clients. We hope you could give us another chance to prove it to you, until then, receive our best regards.

Beoordeeld op 12 februari 2020

een groot congreshotel net buiten het centrum, met een bushalte achter de hoek is het centrum op 10 min. te bereiken. Door de omvang van het hotel en de periode (11 jan) was het erg leeg en ongezellig.De lege bar met karaokescherm en luide muziek was niet echt gezellig, ook de restaurants waren in de avond leeg. maar het zeer uitgebreide ontbijtbuffet maakt dit ruimschoots goed.
Maar door de mooie stad zit je niet vaak in het hotel. voor mij prijs kwaliteit zeer goed

Datum van verblijf: januari 2020
Mari Carmen Rodríguez, Atención al cliente/recepción van Silken Al-Andalus Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Dear Customer,

Beoordeeld op 27 oktober 2019

Met twee zwagers zes dagen in dit hotel geweest. Prachtige kamers, prima bedden en alles was erg schoon. Het ontbijt is er super uitgebreid.
Het personeel in de cafetaria, was ontzettend aardig. Daar zaten we of binnen of op het terras gezellig wat te drinken. Het personeel aan de receptie was ook erg vriendelijk. Ze spreken redelijk Engels. Al met al, een aanrader. Bushalte overigens op 120 meter.

Datum van verblijf: oktober 2019
Mari Carmen R, Guest Relations Department van Silken Al-Andalus Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2019

Dear guest.
From the Silken Al-Andalus Palace Hotel, we deeply thank you the score you gave us. We feel very proud of being part of your great experience during your stay, because we work day by day to offer the maximum quality in our services and so we can get full satisfaction in our guests.
We hope to welcome you back soon.
Until then, kind regards.

Beoordeeld op 25 oktober 2019

Je betaalt meer dan 1200 euro voor een weekje met ontbijt en dan blijkt het zwembad dicht te zijn terwijl het de laatste dagen 26 to 27 graden was en de rest van de week ver boven de 20 met merendeels zon. Voor dat geld verwacht je wel een late uitcheck te krijgen ipv 12.00 uur 14.00 uur maar nee hoor. Op de koop toe krijg je een kamer boven de uitgang met rokende mensen hieronder en stinkende luide bussen. Oh ja, alleen al het inchecken duurde meer dan een half uur terwijl er 2 personen voor mij stonden. Bij elkaar dus nog langer. Dit is zeker geen 4 * hotel waar je continu rijen tot buiten voor het hotel ziet staan. Een dikke onvoldoende voor deze fabriekshal.

Verder vindt ik het onbehoorlijk als personeel in het Spaans deze kwestie stiekem staan te bespreken.
GS

Kamertip: Ander hotel zoeken

Dear guest;
We thank you very much for choosing us as your Hotel during your recent travel to Seville and for sharing your opinion. We are very sorry for not beating your expectations and we will transmit your comment to our team to improve as much as possible. For us, is very important to know opinions from guests like you. That´s the only way to improve and get full satisfaction in our guests. We hope you to give us a chance to show you that improvement.
Kind regards,

Beoordeeld op 11 oktober 2019 via mobiele applicatie

Goede WiFi en prima bedden, wat wil een mens nog meer? Verhouding prijs en kwaliteit is correct à €100/nacht of minder.
Leuke tuin met zwembad en goede airco.
Redelijk ver buiten het centrum. Met de lijnbus geraak je er voor €1,40 op een tiental minuutjes, met een Über taxi kost de verplaatsing ongeveer €10. Eens in het centrum een bus terug vinden is niet eenvoudig. Weinig te beleven in de onmiddellijke omgeving.

Datum van verblijf: oktober 2019
Mari Carmen R, Guest Relations Department van Silken Al-Andalus Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Dear Customer,
First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.
Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.