Beoordeeld op 5 november 2018

Hotel Monte Triana is op slechts een kleine 10 minuten wandelen van het centraal busstation. De receptionisten waren allen zeer vriendelijk, behulpzaam en spraken perfect de Engelse taal. De kamers waren ruim en zeer netjes. Het ontbijt was iedere ochtend genieten van cava tot gerookte zalm, diverse broodsoorten, naar vers gesneden fruit, yoghurt, diverse en lekkere kazen naar charcuterie.

Datum van verblijf: oktober 2018
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Beste Lode3660:

Bedankt voor het delen van je ervaring en voor je tijd, we houden ervan dat je zou kunnen helpen om je tijd in Triana zo verrukkelijk te maken. We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn wanneer u naar Sevilla reist.

Als u opnieuw bij ons wilt boeken, kijk dan op onze website "hotelesmonte", waar u het beste proces en aanbiedingen voor onze hotels vindt.

Ik hoop je weer te zien, hartelijk dank dat je voor ons hebt gekozen.

Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel ziet er modern uit. Mooie kamer, prima bedden. Goed ontbijtbuffet.
Wat wij echt een min punt vonden was het geluid. Kamers behoorlijk gehorig. Eetzaal door de minimalistische inrichting erg gehorig.

Datum van verblijf: oktober 2018
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beste Dianne v:
    Bedankt dat je voor ons hebt gekozen, we houden rekening met je opmerkingen en we zullen blijven werken aan verbetering. Als je ons opnieuw bezoekt, controleer je wat we zeggen.

We hopen je snel weer te zien. Onze beste aanbiedingen en prijzen voor onze hotels staan op onze website "hotelesmonte".

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 19 september 2018

Hotel ligt in Triana, toch een goede 2 km van het stadscentrum van Sevilla.
Deze wijk is rustig, en de prijzen zijn hier ook (voor tapas) heel wat lager.
Openbaar vervoer op 150 m.
Hotel zelf. Zeer mooie lounge met mogelijkheid om in binnenhof iets te drinken. Kamers hebben een zeer goede airco en vooral geruisloos, snel internet, zeer propere badkamer en de kamers zijn ruim. Een kluis is voorzien in kast. Uitzicht is wat minder maar als je in Sevilla bent, heb je de kamer maar nodig om te slapen.
Het ontbijt is zeer lekker en wordt constant bijgevuld. De producten zijn vers en vooral lekker.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dit hotel is een aanrader

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Geachte gast, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen in Hotel Monte Triana. We konden niet meer met u instemmen omdat we centraal gelegen zijn met gemakkelijke toegang en slechts een mooie wandeling maken naar de bezienswaardigheden in de stad!
We zijn zo blij deel uit te maken van uw verblijf en te horen dat u onze kamers en alle services naar wens heeft gevonden. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te zien.

Wij herinneren u eraan dat onze beste prijzen en aanbiedingen op onze website staan, "hotelesmonte".

Hoogachtend

Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Een prima hotel met dito kamer in de gezellige wijk Triana, zo’n 20 minuten lopen van het historische centrum. Erg goed en groot bed, de kamer is fris en netjes en de badkamer is compleet. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt; er zijn genoeg leuke mogelijkheden in de buurt.

Datum van verblijf: juli 2018
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Beste Barbara,

Bedankt dat u hebt gekozen om te verblijven in Hotel Monte Triana Sevilla en om de tijd te nemen om de beoordeling van uw recente bezoek te plaatsen. We zijn blij om uw beoordeling van onze locatie, diensten en faciliteiten te lezen.

We kijken er naar uit om u binnenkort te verwelkomen in Hoteles Monte, kijk in dit geval op onze webpagina "hotelesmonte", waar u de beste prijzen en aanbiedingen voor onze hotels kunt vinden.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 10 juni 2018

Hele mooie luxe kamer. Heerlijk ontbijtbuffet. In de wijk Triana voldoende restaurantjes op 5 min lopen. Naar het centrum van Sevilla is het 20 min lopen, goed te doen.
Er gaat ook een bus naar het centrum voor 1,40 pp, bushalte voor de ingang van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Beste Erica:

We houden ervan om beoordelingen zoals die van u te lezen, we zullen dezelfde lijn blijven proberen elke dag te verbeteren, bedankt voor uw mooie opmerkingen en bedankt voor uw keuze. We hopen je weer te mogen verwelkomen in hotel Monte Triana Sevilla.

Als u een hotel wilt boeken, kijk dan op onze web, "hotelesmonte", waar u altijd de beste prijzen en aanbiedingen voor ons kunt vinden.

Hoogachtend