Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel ziet er modern uit. Mooie kamer, prima bedden. Goed ontbijtbuffet.
Wat wij echt een min punt vonden was het geluid. Kamers behoorlijk gehorig. Eetzaal door de minimalistische inrichting erg gehorig.

Datum van verblijf: oktober 2018
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beste Dianne v:
    Bedankt dat je voor ons hebt gekozen, we houden rekening met je opmerkingen en we zullen blijven werken aan verbetering. Als je ons opnieuw bezoekt, controleer je wat we zeggen.

We hopen je snel weer te zien. Onze beste aanbiedingen en prijzen voor onze hotels staan op onze website "hotelesmonte".

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 19 september 2018

Hotel ligt in Triana, toch een goede 2 km van het stadscentrum van Sevilla.
Deze wijk is rustig, en de prijzen zijn hier ook (voor tapas) heel wat lager.
Openbaar vervoer op 150 m.
Hotel zelf. Zeer mooie lounge met mogelijkheid om in binnenhof iets te drinken. Kamers hebben een zeer goede airco en vooral geruisloos, snel internet, zeer propere badkamer en de kamers zijn ruim. Een kluis is voorzien in kast. Uitzicht is wat minder maar als je in Sevilla bent, heb je de kamer maar nodig om te slapen.
Het ontbijt is zeer lekker en wordt constant bijgevuld. De producten zijn vers en vooral lekker.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dit hotel is een aanrader

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Geachte gast, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen in Hotel Monte Triana. We konden niet meer met u instemmen omdat we centraal gelegen zijn met gemakkelijke toegang en slechts een mooie wandeling maken naar de bezienswaardigheden in de stad!
We zijn zo blij deel uit te maken van uw verblijf en te horen dat u onze kamers en alle services naar wens heeft gevonden. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te zien.

Wij herinneren u eraan dat onze beste prijzen en aanbiedingen op onze website staan, "hotelesmonte".

Hoogachtend

Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Een prima hotel met dito kamer in de gezellige wijk Triana, zo’n 20 minuten lopen van het historische centrum. Erg goed en groot bed, de kamer is fris en netjes en de badkamer is compleet. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt; er zijn genoeg leuke mogelijkheden in de buurt.

Datum van verblijf: juli 2018
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Beste Barbara,

Bedankt dat u hebt gekozen om te verblijven in Hotel Monte Triana Sevilla en om de tijd te nemen om de beoordeling van uw recente bezoek te plaatsen. We zijn blij om uw beoordeling van onze locatie, diensten en faciliteiten te lezen.

We kijken er naar uit om u binnenkort te verwelkomen in Hoteles Monte, kijk in dit geval op onze webpagina "hotelesmonte", waar u de beste prijzen en aanbiedingen voor onze hotels kunt vinden.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 10 juni 2018

Hele mooie luxe kamer. Heerlijk ontbijtbuffet. In de wijk Triana voldoende restaurantjes op 5 min lopen. Naar het centrum van Sevilla is het 20 min lopen, goed te doen.
Er gaat ook een bus naar het centrum voor 1,40 pp, bushalte voor de ingang van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Beste Erica:

We houden ervan om beoordelingen zoals die van u te lezen, we zullen dezelfde lijn blijven proberen elke dag te verbeteren, bedankt voor uw mooie opmerkingen en bedankt voor uw keuze. We hopen je weer te mogen verwelkomen in hotel Monte Triana Sevilla.

Als u een hotel wilt boeken, kijk dan op onze web, "hotelesmonte", waar u altijd de beste prijzen en aanbiedingen voor ons kunt vinden.

Hoogachtend

Beoordeeld op 3 juni 2018

Net hotel, schoon, mogelijkheid tot parkeren auto a 15 euro per dag.
Goed ontbijt, ruim gesorteerd met voor elk wat wils. Goede gym aanwezig voorzien van gekoeld water, handdoeken etc.
Mogelijkheid genomen tot huur van fietsen a 12 euro per dag. Desgewenst worden de fietsen afgeleverd en weer opgehaald in het hotel. DE manier om Sevilla te ontdekken,absolute aanrader!!
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn verblijf gehad!

Kamertip: Een kamer aan de buitenzijde biedt mooier uitzicht dan aan binnenkant, deze kijken op een soort binnenplaats.
Datum van verblijf: juni 2018
Armando_Bayoll, Gerente van Monte Triana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Beste gast,
Bedankt voor uw commentaar op uw recente verblijf bij ons. We houden ervan te weten dat u van onze locatie, service en gastenkamers hield. We waarderen al uw feedback en hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in de stad.
Als u opnieuw wilt boeken bij ons in Sevilla of Cadiz, kunt u onze website, hotelesmonte, chwckten, waar u de beste prijzen en aanbiedingen voor onze hotels kunt vinden.

Bedankt dat u ons gekozen hebt.

Hoogachtend.