Beoordeeld op 7 januari 2019

Verblijven in deze prachtige 'joodse' huizen is een avontuur op zichzelf. Prachtig ingericht, verrassend binnentuinen, je waant je terug in de 16e of 17e eeuw. Hoewel er aan de 'Juderia' historisch nogal wat droevige feiten kleven (1391), toch als hotel waanzinig mooi. De kamers prachtig, er zijn 27 'appartementen', ooit huizen of huisjes van de joodse gemeente hier. Vlakbij is het museum over de Juderia,

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 1 december 2018

Heel gezellig hotel met een speciale ambiance. Vijf dagen in dit hotel overnacht. Aparte sfeer. Leuk verblijf gehad. Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel ligt heel gunstig om van hier uit te voet de hoogte punten van Sevilla te bezoek. Dicht bij restaurant en andere horeca gelegenheden, zonder hier last van te hebben. Hotel is een aanrader. We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel.

Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt middenin de oude joodse wijk van Sevilla en was vroeger een straatje huizen met daarnaast de synagoge. In 1300 zijn de joodse inwoners verdreven en is de synagoge een christelijke kerk geworden. Het hotel is dus een aaneenschakeling van huisjes met open en overdekte binnenplaatsjes. Heel bijzonder ! Op het dak is een zwembad aangelegd, heel apart !
De eerste keer wordt je naar je kamer begeleid want anders vindt je die echt niet. Het hotel is erg smaakvol ingericht met oude en antieke meubels en schilderijen uit Spanje en Sevilla. De eetzaal daarentegen is heel modern met een zilver bekleed plafond en wanden. (Zie foto ) Wat ook wel prettig was, je kon tot 11.00 ontbijten en in het weekeind zelfs nog later. Uitchecken is tot 12.00 Je kunt alleen logies of met ontbijt boeken. In de omgeving zitten tal van restaurants. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Jammer genoeg zijn de kamers een beetje gehorig. Als de buren hun toilet doortrekken of de tv aan hebben staan is dit goed te horen. Maar, wij vonden het een hele aangename verrassing om in dit authentieke hotel te verblijven.
Zie ook foto’s

Beoordeeld op 12 oktober 2018

Geadviseerd door vrienden van ons. Wat een leuk en romantisch hotel, je moet alleen niet verdwalen in het hotel. Haha. Mooie kamer en schoon wat ik heel belangrijk vind. Ook kun je langer op de kamer blijven omdat je pas laat terug vliegt.

Beoordeeld op 7 oktober 2018

dit hotel is een belevenis op zich. 17 huizen van de 18e eeuw samen gevoegd tot een hotel waardoor er een wirwar van steegjes en onverwachtse plekjes en binnenpleintjes ontstaan.de kamers zijn authentiek en zeer proper. zwembad is klein maar meer dan genoeg om even af te koelen na een uitstap gratis handdoeken beschikbaar en een bar aanwezig.loop zeker eens door het gehele complex.