Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel met super ligging in Sevilla. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Kamer op binnenplaats dus totaal geen hinder van verkeersgeluiden. Zeer uitgebreid ontbijt. Kamers worden dagelijks goed schoongehouden.
Echt aanrader voor aantal dagen Sevilla

Datum van verblijf: november 2018
Jacopo_Mossio, Guest Experience Manager van Gran Melia Colon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Dear Guest,

Thank you for your feedback regarding your recent stay at Gran Meliá Colón.
I am delighted to read that your stay with us was so positive. We endeavour to ensure memorable experiences by providing the best customer care.

The entire Hotel team looks forward to welcoming you back very soon.
Sincerely,

Beoordeeld op 4 juli 2018

Top hotel!

Leuke, aangename ontvangst, mooie kamers, ideale locatie, mooi zwembad!
We hebben er de red level bijgeboekt en dat was het echt waard. tussendoor lekkere hapjes en een glaasje wijn.. dat is wat je op vakantie wil hebben.
Uitstekend ontbijt!

Datum van verblijf: februari 2018
Jacopo_Mossio, Guest Experience Manager van Gran Melia Colon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Beste Lauren,

Allereerst willen we u hartelijk danken voor het kiezen van Gran Meliá Colón als het hotel van uw verblijf in Sevilla. Wat fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Bedankt voor de complimenten over het ontvangst, de kamers en het ontbijt.

Het doet ons goed te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen dan ook dat we u in de nabije toekomst wederom mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 14 april 2018

Geen twijfel mogelijk, top hotel! Mooi ontbijt, vriendelijke service, twee keer kamerservice per dag. Goede ligging, mooie, nette kamers, leuk uitzicht, geluidsdichte kamer. Bij regen krijg je een paraplu mee. Mooi welnesscomplex, gelegen op het dak met warme pool.

Datum van verblijf: april 2018
Jacopo_Mossio, Guest Experience Manager van Gran Melia Colon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2018

Geachte gast,

Het is een groot genoegen voor heel het team dat u ons heeft gekozen voor uw verblijf in Sevilla en wij bedanken u vanuit het hart voor uw excellente opinie over uw ervaring met ons hotel.

Wij zijn erg blij dat u tevreden was over de kamer en genoten heeft van ons zwembad op het dakterras. Het verblijdt ons ook ten zeerste dat onze locatie in het centrum u heeft geassisteerd in het bezoeken van onze stad.

Wij bedanken u enorm voor uw vriendelijke commentaar op Tripadvisor en blijven tot uw beschikking.
Wij veheugen ons op uw volgende verblijf wanneer de kans zich voordoet.

Beoordeeld op 27 februari 2018

Het hotel ligt midden in de stad en alles is op loopafstand. Het is een mooi, goed onderhouden hotel met goede service en hele ruime kamers. Onze kamer op de vierde verdieping keek uit op de smalle straatjes met sinaasappelbomen. Op de dag van aankomst was er een zangeres in de lobby en werden nog tapas geserveerd en heerlijke wijn. Bij het hotel is ook een tapasbar en een restaurant, waar gedeeltelijk dezelfde gerechten te verkrijgen zijn. De foto's van het stierenvechten in het restaurant vond ik minder geslaagd. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: februari 2018
Jacopo_Mossio, Guest Experience Manager van Gran Melia Colon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2018

Beste Angelique S,

Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in Gran Meliá Colón. We zijn erg blij om te horen dat u de service als goed heeft ervaren en tevreden was met uw hotelkamer. Daarnaast willen we u bedanken voor het compliment over het uitgebreide ontbijt.
Al met al zijn wij erg gelukkig om zo een positief bericht te lezen over ons hotel.

We hopen u later nog een keer te mogen ontvangen in Sevilla.

Beoordeeld op 5 januari 2018

Gezellig een paar dagen in Sevilla. Mooi hotel aan de rand van het centrum. De hotel kamer deuren zijn echt erg mooi en dit maakt het hotel heel bijzonder. Elke etage heeft een thema van een bekende schilder. Als men de tijd neemt om op alle etages de deuren te bewonderen, waant me zich even in een museum. Receptie personeel is niet vriendelijk, eerder een beetje afstandelijk. Ontbijt is goed met vriendenlijk personeel. Qua gerechten vergelijkbaar met Melia Sevilla maar dan met top service. De gym is wel heel erg klein. Het had zo een prive gym kunnen zijn.

Kamertip: mooie luxe hotel.
Datum van verblijf: januari 2018
Jacopo_Mossio, Guest Experience Manager van Gran Melia Colon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2018

Dear Narima S,

Thank you so much for choosing us on your last stay in Seville, as well as for your sincere opinion about your experience at Gran Meliá Colón. We are glad that you liked the doors and hope you had an enjoyable time with us.

We regret that Gym was not as you imagined and also would like to apologize if our staff at Reception desk did not seem as friendly as expected, but I am sure that it was not their intention to be unpleasant.

We thank you for your understanding and remain at your entire disposal if there is anything we can help you with.

Looking forward to welcoming you back. Best regards,