“mooi gebouw”

47,52 US$*
Vanaf
Colonial America Walking Tour in Seville
26 september 2017 beoordeeld

Wij zijn gefascineerd door oude bibliotheken en dit viel hier wat tegen. Het is een mooi gebouw en interessant door het filmpje dat wordt getoond en stukken die worden tentoongesteld maar we hadden er meer van verwacht. Ik begrijp dat de archieven op een andere plaats worden bewaard maar gewoon kartonnen dozen in de kasten is teleurstellend. Toch fijn dat we er zijn geweest

10 augustus 2017 beoordeeld

Toch een belangrijk onderdeel in de rijke Sevillaanse geschiedenis. Met een mooi gemaakt filmpje trouwens.

26 mei 2017 beoordeeld

Het is een terugkerende opmerking maar het aanbod in voornamelijk Spaans is spijtig voor de vele toeristen. Het blijft dan bij ee visuele kennismaking. Vooral Columbus krijgt een podium. Gebouw is mooi en koel. Entree is kostenloos.

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even los van ethiek over de historie is het een schitterend gebouw met mooie lange zalen. Hier vind je het archief van de Spaanse veroveringen uit de middeleeuwen in uitgestrekte, tot het plafond reikende archiefkasten.

Bekijk meer beoordelingen
6 oktober 2016 beoordeeld

Je voelt je klein en nederig op de indrukwekkende trappen van dit archief. Wat mij betreft begrijp je het doel van deze instelling het beste als je eerst de film gaat bekijken die is gemaakt van de totstandkoming. Dit mag je niet missen als je naar Sevilla gaat.

Reizigers die Archivo General de Indias bekeken, bekeken ook

In Archivo General de Indias geweest? Deel je ervaringen!