Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Een heel erg sfeervol hotel met direct zicht op de cathedraal. Heel sfeervol ingericht en val alle gemakken voorzien
ingericht. Lekker zwembad op het dak met uitzicht over de oude stad. Heerlijk ontbijt de rest van de dag koffie thee en frisdranken koffie then en water gratis water en sapjes. Vanaf 16.00 uur lekkete high tea. Aanrader...

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier voor een stedentrip geweest, de ligging van het hotel is prima midden in het centrum en bij alle bezienswaardigheden in de buurt. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima, vanaf 16.30 is het theetijd met lekkers. Het zwembad is niet groot maar zorgt voor een lekkere verkoeling na een dagje in de stad. Wij hadden een kamer met jacuzzi, echt een aanrader met uitzicht op de kathedraal.
Wij hebben volop van het hotel en verblijf in Sevilla genoten.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Top Top Top, unieke ligging (midden in het authentieke centrum), mooie kamer ensuite, alles schoon en netjes. We zijn uitermate gastvrij ontvangen. Een aanrader voor iedereen. PS Als je met een huurauto komt dan niet de navigatie of google-maps gebruiken maar volg de routebeschrijving van het hotel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, op een geweldige locatie. Kan niet beter. Mooi sfeervolle inrichting met oog voor detail. Erg gastvrij en schoon. Op het dak een geweldig uitzicht over de historische stad en Cathedral.
In de namiddag als service een geweldige high tea, heerlijke hapjes voor de hotelgasten.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Zwembad op het dak en high tea zijn echt een meerwaarde als je na een warme dag rondwandelen even willen rusten.

Klein minpunt was het feit dat onze kamer alleen een raam had dat uitgaf op de overdekte binnenplaats. De airco deed zeker zijn werk.

Datum van verblijf: mei 2017