“Een mooie service en een lieve ober.”
Beoordeling van Abades Triana

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier niets gegegeten, maar alleen koffie gedronken. Toch was de service geweldig en ober Carlos, werd liefdevol begeleid door het team. Carlos is een ober met het syndroom van Down en als je zag hoe het hele team hem hielp was hartverwarmend. Wij wensen Carlos en het team heel veel sterkte inde moeilijke (corona) periode. Een groot danke je wel dat we toch even mochten rusten en koffie mochten drinken.

Datum van bezoek: maart 2020

6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met mooi uitzicht! Eten over het algemeen goed. Oa gamba en kreeft besteld. Gamba was er maar 1 en door de midden gesneden. Kreeft was heel klein(4cm vlees) en heel weinig vlees, maar wel forse prijs ( was het dus niet waard, niet de moeite). Tonijn en aan tafel gesneden ham wel heel lekker!

Datum van bezoek: oktober 2019
FRANCISCO A, Gerente van Abades Triana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Beste VOLENDAMR,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en voor uw commentaar gepost op deze portal. Wij nemen nota van uw opmerkingen die wij zullen doorgeven aan de keuken afdeling voor uw kennis en management.

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden hebben we hier getafeld en moet bekennen dat de locatie top was . Naar prijs kwaliteit vonden wij het ondermaats , niet mis te verstaan , alle gerechten waren lekker maar de gebruikte producten voor om en bij 100€ mochten hoogstaander zijn . Vlotte bediening en leuk is de vleugelpiano.

Datum van bezoek: augustus 2019
FRANCISCO A, Gerente van Abades Triana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Thank you very much for your visit and for your opinion.

We were hoping you enjoyed the city.

13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we iets te vieren hadden een tafel aan het raam gereserveerd; aanrader!!
Prachtig uitzicht over de stad en de rivier.
Een super middag gehad; we voelden ons welkom, attente bediening en bovenal heerlijk gegeten en gedronken. Maakte van een niet zonnige dag een stralende middag.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden iets te vieren en daarom hebben we op aanraden van een kennis dit restaurant gekozen en het was boven verwachting goed! Ik begrijp sommige negatieve reacties niet want het eten was zeer smaakvol en de wijnen waren bijzonder lekker. Wij kozen voor het tapasmenu en elk bord was een feestje. Naast de bijzondere locatie met het meest mooie uitzicht was het personeel ook zeer vriendelijk en een zeer warm ontvangst. Het is een restaurant uit het duurdere segment, maar wij vonden het de prijs zeker waard en raden dit iedereen dan ook aan!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Abades Triana bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

Sevilla, Provincie Sevilla

In Abades Triana geweest? Deel je ervaringen!