Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline184 US$
Expedia.com184 US$
Booking.com184 US$
eDreams184 US$
Travelocity184 US$
Prestigia.com190 US$
Beoordeeld op 6 januari 2020

Wat een heerlijk hotel. Perfecte locatie om Granada te ontdekken. Super kamers, fijne Spa, goed restaurant. Maar vooral zijn echt alle medewerkers zo enorm aardig en professioneel. Echt helemaal Hospes

Datum van verblijf: december 2019
fompalaciopatos, Director General van Hospes Palacio de los Patos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Beste Kunde,

Aller eerst willen wij u bedanken dat u voor ons hotel hebt gekozen tijdens uw verblijf in Granada.

In Hotel hospes Palacio de los Patos is het onze missie om de gasten een aangename en leuke tijd te laten beleven.
Nogmaals willen wij u hartelijk danken voor u vertrouwen in ons hotel en dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen!

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Heerlijk hotel in het centrum van Granada, op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Wij hadden kamers in het nieuwe gedeelte van het hotel. Goede bedden. Schoon. Heerlijke bedden. Mooie badkamer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
fompalaciopatos, Director General van Hospes Palacio de los Patos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beoordeeld op 30 juli 2019

Prachtig hotel met uitstekende service;. indien er een opmerking moet enkel gemaakt worden is dat er geen buiten zwembad is. Dit vind ik leuk om na een lange stadswandeling aan te rusten.
Rest was TOP!

Datum van verblijf: juli 2019
fompalaciopatos, Director General van Hospes Palacio de los Patos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Even 2 dagen heerlijk op chique gegaan. Wat een gaaf hotel. We hadden de junior suite, een prachtig grote kamer in het oude paleis. Uitstekende bedden, prachtig ingerichte kamer, heeeeeeel ruim.....Echt super. Aan de kleinste details is aandacht besteed en de service en personeel zijn ook echt geweldig. Owwww....En geniet vooral van dit super uitgebreide ontbijt. We komen graag hier terug.

Datum van verblijf: maart 2019
fompalaciopatos, Director General van Hospes Palacio de los Patos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Dear Mr Stephan,

First of all I would like to thank you very much for commenting your impressions about your stay at Hospes Palacio de los Patos.
We are pleased to know we have reached your expectations of relax and well-being and service.

We hope to welcome you back in Hospes Palacio de los Patos.
Kind Regards,

Beoordeeld op 18 september 2018

Zeer moderne luxueuse designkamers. Parking met valetservice. Zeer vriendelijke bediening. Het restaurant heeft een Chef afkomstig uit Valencia die ongelooflijke paella maakt met vis of vlees. Zeer aangename tuin om te dineren. Na diefstal van een portefeuille heeft de hoteldirecteur ons persoonlijk naar de politie begeleid. Ook gegevens bezorgd om nieuw paspoort in Marbella af te halen. Een en al vriendelijkheid en service. Echt top !

Datum van verblijf: september 2018
fompalaciopatos, Director General van Hospes Palacio de los Patos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Beste Coen48,