Travelocity
101 US$
View deal
Gratis annuleren tot 22/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.com89 US$
Expedia.com89 US$
Priceline101 US$
Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Sfeervol patiohotel, centraal gelegen tov Alhambra, de wijk Albaicín en Plaza Nueva.
Wij reisden met openbaar vervoer.
De kamer was schoon, het ontbijt prima & veelzijdig, de receptiemedewerksters vriendelijk. Wij hadden een kamer met ramen uitkijkend op de patio, wel wat gehorig, maar dit is nu eenmaal inherent aan zo’n soort & oud gebouw.
Prima uitvalspunt om dit deel van Granada te verkennen!

Datum van verblijf: april 2018
DIRECCIONPALACIO, Director General van Hotel Casa del Capitel Nazari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Dear Guest, Many thanks for your nice comment referring Casa Capitel Nazarí. We are feeling so gratified to know that your stay at the Hotel was pleasant and enjoyable. Our location in the heart of the ALBAYCIN, in one of the most privileged surroundings, No need of car, walking distance to main attractions of the city. We are feeling so gratified to know that your stay was enjoyable Thanks once again for your nice comments and for your evaluation.
Best regards,
Carolina Jiménez
Manager

Beoordeeld op 25 oktober 2017

gastvrij personeel, hielp ons aan goede adressen voor eten, goedkoop vervoer en aan tickets voor alhambra, mooi traditioneel paleis, leuke terras om avond af te sluiten in directe omgeving, heerlijk ontbijt met lekkere koffie uit Italiaanse automaat maar...geen rozen zonder doornen, vermijd kamer 27 er hangt bij tijden een rioolgeur in de badkamer, wij kregen een fles cava om ons te troosten

Kamertip: vermijd kamer 27
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel gelegen in een gezellige wijk op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was lekker, maar de eetzaal mocht iets groter zijn. Kamers waren proper.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 juli 2017

Hotel Casa del Capitel Nazari is een prachtig oud gebouw met mooie balkons rondom. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk, de kamer was ruim en koel. Vanaf het hotel naar de Hammam de al andalus is het 3 minuten lopen. Deze hammam is het bezoeken waard, het is alsof je het Alhambra opnieuw betreed, maar nu als bezoeker van een badhuis. Rond het hotel het Albaicin, een doolhof van smalle straatjes vol Arabische winkeltjes en een mengeling van tapasbars en Arabische eethuisjes, en overal is wel life muziek op straat. Parkeer de auto in de verderop gelegen pakreergarage, bij het hotel komen is vrijwel niet mogelijk. De sfeer van het Alhambra, het hotel en het Albaicin zijn een totaal ervaring die je niet moet missen !

Datum van verblijf: juli 2017
DIRECCIONPALACIO, Director General van Hotel Casa del Capitel Nazari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Dear Guest, We would like to thank you for your comment following your recent stay at the Hotel Casa Capitel Nazarí. We are pleased to know that you enjoyed the location, the atmosphere and the building itself. Consider this home. Thanks once again for your time and for your comments. This makes us work with more enthusiasm,
Best regards,
Carolina Jiménez,
Manager

Beoordeeld op 7 april 2015 via mobiele applicatie

We zijn hier met onze 2 kinderen geweest en hebben het goed naar ons zin gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel, rustig hotel midden in de wijk Albaicin op loopafstand van alle leuke dingen in Granada. Geen last van geluidsoverlast van buiten, we konden wel goed horen als de bovenburen toilet doorspoelden of douchten. Ook het ontbijt was uitgebreid en goed, wat ons betreft een aanrader!

Datum van verblijf: april 2015