Volledig restitueerbaar voor za 23 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor za 23 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel doet van binnen Scandinavisch, strak en modern aan. De locatie van het hotel is erg gunstig en er is een parkeergarage dicht in de buurt. Wij zouden zeker nog een keer kiezen voor dit hotel!

Datum van verblijf: augustus 2017
Parraga Siete H, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Parraga Siete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2017

Good afternoon,

Thank you so much for your comments.

We hope to see you again coming soon.

Thank you.

Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Pareltje die nog niet helemaal lijkt te zijn ontdekt. Wel gericht op jongeren. De inrichting is modern en de kamers zijn klein, maar alles is gloednieuw. Ziet er echt pico bello uit. Er is een leuke bar, het ontbijt is a la carte en goedkoop maar supergoed. Geweldige service van al het personeel, erg vriendelijk en bijzonder behulpzaam met alles. Zou bij een volgend bezoek niet eens kijken naar andere hotels. Locatie is perfect met letterlijk alles op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2017

Good afternoon,

Thank you so much for your lovely comments and for your visit. We are glad that you enjoyed a lot.

Kind regards,

Jose P.

Beoordeeld op 1 januari 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier vier nachten Ron de jaarwisseling. Zochten dit hotel uit vanwege de locatie en die is geweldig in het centrum, op loopafstand van alle belangrijke bezienswaardigheden. Hotel voldeed aan verwachtingen, is prima, moderne en schone kamers, aardig personeel, fijn restaurant/wijnbar ernaast.
Nadeel: het restaurant gaat smorgens pas om 8.00 uur open en is voorziet alleen in ontbijt a la carte, dus als je vroeg moet vertrekken (bv ivm met starttijd Alhambra 8.30) is er geen ontbijt te krijgen en het personeel weet ook niet te vertellen waar je dan wel vroeg terecht kunt.
Groot nadeel: op oudjaarsavond sluit het restaurant (met vele andere restaurants in de stad), en dan ook nog tot 2 januari zodat er nieuwjaarsdag ook geen ontbijt te krijgen is. Dat is best te billijken, maar dat vertelt niemand je, en ook vertelt niemand je waar dan wel een ontbijt te krijgen is !

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 6 april 2015

Mede op basis van de trip advisor recensies hebben we tijdens ons verblijf in Granada overnacht in Hotel Parraga Siete. De kamers waren prachtig en heel comfortabel. De badkamer was zeer modern. Goed bed. We hebben hier niet ontbeten, maar dat kun je doen in het aangesloten restaurant. Overigens zijn er in de straat voldoende zaakjes om te ontbijten. Dat zie je meer in Spanje! Het hotel is een paar jaar geleden gerenoveerd en is nu een plaatje. Parkeergarage was op 5 minuten lopen. Let op dat je niet ongeregistreerd de binnenstad van Granada inrijdt!

Kamertip: de straat is niet zo heel druk, dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit.
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 1 november 2014

Heerlijk hotel. Fris en schoon. Fijne kamers. Prima bed. Vriendelijke receptie. Gewoon doen!
We hadden een (verwachte en aangekondige) late aankomst op zondagavond. De nachtportier was prima op de hoogte en aan alles was gedacht. We voelden ons direct thuis na een lange reis. Ontbijt is niet inbegrepen maar kun je in het naast gelegen moderne restaurant/bar Vitola gebruiken. Ook voor een maaltijd kun je in dit restaurant goed terecht. Helemaal nix mis mee. Alhambra is op loopafstand. Hotel ligt prettig rustig in het centrum (in een zijstraat). Kom je met de trein neem dan een taxi bij het Renfe station. Maar het is ook te lopen: 20 minuten. Naar het busstaion van Granada is wat verder. Maar dat komt omdat het busstation nogal buiten de stad ligt. Neem een DeLuxe kamer voor nog meer comfort!

Kamertip: Sommige kamers hebben een klein (Frans) balkon.
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden