Beoordeeld op 30 september 2019

Hotel ligt in beetje armoedige buurt, maar wel vlakbij centrum en Alhambra, kamers netjes, bedden prima, maar ontbijt lachertje. Je krijgt bordje met broodje ham, en een croissantje. Voor mij als vegetariër was er geen vervanging als een kuipje jam. Dus later bij de bakker lekkere broodjes gehaald. Als je naar Alhambra gaat, neem dan ook de tuinen die er langs liggen, mee.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt er centraal in de oude binnenstad. Wel wat lastig te vinden. Parkeren in een parkeergarage iets verderop, waar we het laatst beschikbare plekje hadden. Onze kamer was behoorlijk gehorig, maar als je eenmaal slaapt, merk je ook weinig van de omgeving. Bedden redelijk en het ontbijt sober, goede koffie! Personeel vriendelijk en behulpzaam. Centrale ligging vergoedt een hoop!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019

Na eerdere recensies te hebben gelezen, was dit het enige hotel van onze rondreis door Andalusië dat echt tegenviel, hoe kwam dat? De service en het ontbijt was gewoon één groot drama.

Het ontbijt was slechts 1 chocolade croissant met 1 klein hard broodje met ham. Nadat we hadden ingecheckt moesten we naar onze kamer, dit werd niet uitgelegd hoe wij er moesten komen en na 5 minuten hadden we het eindelijk gevonden. Normaal wordt dit toch heel vriendelijk uitgelegd.

De kamer was normaal ingericht en had een leuke uitstraling, het bed was echter zo hard als beton als je jezelf omdraaide, hoorde je heel het bed kraken. De douche kon je niet normaal je haar in wassen, van de slaapkamer naar de badkamer kon je zo lopen, er was geen deur?? (Stel ik was hier met een vriendin geweest, had je geen privacy)

Het hotel heeft een zogenaamde samenwerking met een parkeergarage, wij hebben er zo'n 48 uur geparkeerd en kregen wel 6 euro korting? Dit kan ik geen samenwerking noemen?

Dit hotel was 1 keer maar nooit meer.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Middenin het centrum, verstopt in een hoek, staat dit hotel. Het oogt van binnen geweldig modern. Van buiten lijkt het gewoon op de andere gebouwen in Granada. De kamers zijn ruim. Ieder met z'n eigen naam. Het bed ligt prettig en de inrichting is fris en creatief. Met vijf minuten stappen sta je pal voor de kathedraal van Granada. Één nadeel: je kunt je auto niet even voor de deur van het hotel stopzetten om de bagage te droppen. De parkeergarage in de buurt, zoals op Booking.com is aangegeven was vol. We hebben anderhalf uur (!!!) gezocht naar een andere parkeergarage in de buurt. Uiteindelijk vonden we die op een kwartier lopen van het hotel. En met 30 graden vier koffers voortslepen is geen pretje kan ik je vertellen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Schone kamer en ruim, zeker voor de prijs. Ligt ook op een goede plek om de prachtige stad Granada te bezichtigen. Airco op de kamer. Hotel heeft verder niet veel te bieden, maar dat is ook niet nodig in deze gezellige stad. Ook voor ontbijt kun je overal terecht.

Datum van verblijf: september 2017