Hotels.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 22 augustus 2016

Degelijk, klassiek ietwat gedateerd hotel in een drukke, bruisende wijk van Granada.
Voor deze prijs zijn er echter betere adressen te vinden in Granada.
Airco vonden wij niet zo doeltreffend.
Lift heeft haar beste tijden gehad.
Straat niet bereikbaar met de auto. Best aan de rand van oud centrum parkeren en dan met taxi naar het dichtstbijzijnde plein rijden.

Datum van verblijf: augustus 2016
HotelesPorcel, Director de Recepción van Hotel Navas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2016

Beste klant

Dank u voor om te verblijven met ons! Wij zorg veel over het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken, door wat ze waarderen hun opmerkingen te maken.

Gewoon om te laten weten dat je dat het hotel in het midden ligt en hebben geen eigen parkeergelegenheid zoals beschreven op de website van het hotel.

Betrekking tot de airconditioning, kan u vertellen dat de machine nieuw is. Van hebben geweten dat u problemen gehad zou u hebben gegeven een oplossing

Wens u een goede dag

Beoordeeld op 29 juni 2015

Hotel ligt echt in het midden van het centrum. Nadeel: geen parking, alleen betaalparking aan 20 euro per dag, in drukke en lawaaierige straat. Voordeel: direct genieten van de zuiderse sfeer in de straat, direct op wandelafstand overal bij. Kamer is netjes, niet te groot maar ook niet te klein, badkamer is proper en OK. Receptie: vriendelijk in engels geholpen. Ontbijt: volledig met koud en warm buffet.

Kamertip: aan de voorkant is het tot laat 's nachts rumoerig. Wij hadden een kamer aan de achterzijde, en daar viel het geluid nog enigszins mee.
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 20 maart 2015

Goede ligging van het hotel nabij het cultureel centrum gehuisvest in de restaurantjes straat van Granada gekend voor de vrijgezellen avonden in het weekend. Nabij zijn er eethuizen bij de vleet. Om de hoek van het hotel is een betaal parking 24 uur per dag open tegen 30 euro per etmaal. Het restaurant ligt in de uitgangsbuurt en dat heb je geweten indien je een kamer langs straatzijde hebt geboekt. Beste ontbijt tijdens onze rondreis.

Kamertip: Rumoerigste kamers bevinden zich langs de straatkant.
Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 maart 2015

Ideaal gelegen, vlak in het centrum van Granada.
Redelijk mooi hotel, gelegen in een straat met mooie restaurantjes.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, Spaans en Engelstalig
Er was helaas geen verluchting of verwarming op de badkamer, en daardoor voelt alles vochtig en kil aan.
De bedden zijn nogal zacht. Gratis internet!
Het ontbijt is niet overvloedig, geen 'vulsels die toch niemand neemt,, maar wat je écht wil , is er ook: vers brood, beleg, cornflakes, vers fruit, .. en bovenal: echt lekkere koffie!!! Dit zouden meer hotels moeten doen.
Helaas: je moet je auto parkeren in een publieke parking, die 20 euro/ dag vraagt.

Kamertip: Een kamer aan de zijstraat is véél rustiger
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 29 januari 2015

Wat een goede beslissing om dit hotel te boeken. De ligging is absoluut perfect, midden in een straat met prima restaurants en op loopafstand van al het moois dat deze stad te bieden heeft. Het ontbijt was uitstekend, veel beter dan meestal in Spaanse hotels. Het personeel was uitermate vriendelijk en de kamer was lekker ruim. In de ruime badkamer kon je ook het raam open zetten om te luchten.

Kamertip: We vroegen om een kamer met zicht en keken op het leuke levendige straatje voor. Onze badkamer had een raam, dus konden we goed luchten, dit is blijkbaar niet in iedere kamer het geval.
Datum van verblijf: november 2014