90 US$
Gratis annuleren tot 30/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Eurostars Hotels
Priceline95 US$
StayForLong101 US$
Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Hier 3 nachten verbleven
Vanwege de goede recensies hier geboekt
Bij aankomst vriendelijk geholpen en wat tips gekregen van de jongen achter de receptie , ook voor 2 goede restaurants ( we verbleven in t weekend ) en dan bleken die restaurants hun sluitingsdag te hebben dus beetje rare tip!?
De kamer was goed en schoon, mooie badkamer!
We hadden een keuze uit kussens dus hier naar gevraagd bij de receptie , die waren savonds bij terugkomst in t hotel op t bed neergelegd ( maar zonder t bed even recht te trekken of de kamer even netjes te maken, dat verwacht je toch wel bij een 5 sterren hotel!
Het ontbijt was ok! Er was veel uitzoek maar veel ervan kon je niet eten ( er stond echt teveel voor het aantal mensen wat er in t hotel zat!
De churros en wafels etc lagen er al vanaf sochtends vroeg helemaal koud en uitgedroogd!
Jammer want daar had ik net zo een zin in!
Wat minder bakken en steeds verse neerleggen lijkt me handiger!
Het meisje bij t ontbijt was niet vriendelijk en na drie dagen wist ze nog steeds niet welke kamer we zaten, terwijl er denk ik hoogstens 20 man in t hotel zat.....
Niet even uitleggen hoe t koffiezetapparaat werkte ( was met cups ) niemand die t snapte maar ze liet iedereen een beetje doen!
Wat meer service en vriendelijkheid bij t ontbijt zou leuker zijn geweest!
Voor derest goede locatie en tegenover Alhambra!
Leuke wandeling naar de stad!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

5* hotel tegenover de Alhambra. Vriendelijk personeel en mooi ingericht. Ideale locatie als je het Alhambra wil bezoeken, straat oversteken en je bent er. Wel tickets boeken bij het Alhambra anders kom je er niet in. Hop on hop of treintje stopt voor de deur! Is handig want Granada is op een berg gebouwd klimmen dus! Lekker zwembad(je) op het dak.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019

Super hotel!!!
We hadden een mooie aanbieding gekregen op de website van Eurostars, parking inbegrepen.
Zeer mooi ingerichte kamers, super ontbijt. Na het bezoek aan de stad of aan het Alhambra hebben we in de late namiddag ook nog lekker kunnen ontspannen aan het leuke zwembad.
Een echte aanrader!

Kamertip: We hadden een kamer aan de achterkant, heel rustig
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 november 2018

Prachtig hotel met messcherpe aanbiedingen in naseizoen. Heerlijke kamer, mooi en smaakvol ingericht. Het hotel heeft een subtiele Arabische touch in de inrichting, erg goed gedaan. De badkamer is heel mooi en ruim met een aparte ruimte voor toilet en douche, fijne afwerking met mooi marmer, subtiele verlichting en kleuren.
Het ontbijt is helemaal geweldig met zeer rume keus inclusief veel vers fruit.

Kamertip: Luxe hotel voor middenklasse/budget prijs als je in het laagseizoen boekt.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met geweldige ligging ten opzichte van de Alhambra. Het centrum van Granada is ongeveer 15 minuten lopen (naar beneden en terug flink omhoog).

Bijzonder vriendelijk personeel en mooie kamers met goede faciliteiten.

Datum van verblijf: september 2018