Eurostars Hotels
Booking.com90 US$
eDreams90 US$
Prestigia.com108 US$
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

5* hotel tegenover de Alhambra. Vriendelijk personeel en mooi ingericht. Ideale locatie als je het Alhambra wil bezoeken, straat oversteken en je bent er. Wel tickets boeken bij het Alhambra anders kom je er niet in. Hop on hop of treintje stopt voor de deur! Is handig want Granada is op een berg gebouwd klimmen dus! Lekker zwembad(je) op het dak.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019

Super hotel!!!
We hadden een mooie aanbieding gekregen op de website van Eurostars, parking inbegrepen.
Zeer mooi ingerichte kamers, super ontbijt. Na het bezoek aan de stad of aan het Alhambra hebben we in de late namiddag ook nog lekker kunnen ontspannen aan het leuke zwembad.
Een echte aanrader!

Kamertip: We hadden een kamer aan de achterkant, heel rustig
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 november 2018

Prachtig hotel met messcherpe aanbiedingen in naseizoen. Heerlijke kamer, mooi en smaakvol ingericht. Het hotel heeft een subtiele Arabische touch in de inrichting, erg goed gedaan. De badkamer is heel mooi en ruim met een aparte ruimte voor toilet en douche, fijne afwerking met mooi marmer, subtiele verlichting en kleuren.
Het ontbijt is helemaal geweldig met zeer rume keus inclusief veel vers fruit.

Kamertip: Luxe hotel voor middenklasse/budget prijs als je in het laagseizoen boekt.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met geweldige ligging ten opzichte van de Alhambra. Het centrum van Granada is ongeveer 15 minuten lopen (naar beneden en terug flink omhoog).

Bijzonder vriendelijk personeel en mooie kamers met goede faciliteiten.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zoek niet verder boek dit hotel. Locatie tegenover de ingang van de Alhambra.

Ontvangst is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Zo als ook al het personeel in het hotel.
Wanneer jij vriendelijk bent zijn zij dubbel zo vriendelijk terug.

De wandeling naar beneden naar de stad en ook weer naar boven is als je goed ter been bent heerlijk en uitstekend te doen. Je loopt over goed onderhouden paden door mooi natuurgroen naar beneden. En anders pak je de bus die bijna voor het hotel stopt of een taxi VOOr ongeveer €6,-

Hotel kamer is schoon, mooi en modern. Badjas en slippers aanwezig een goed gevulde minibar.
En ook aan de voorkant heel rustig. Je verneemt niets van het lawaai van de straat en daarbij hen je een geweldig uitzicht op de Alhambra.

Zwembad boven en sportruimte zijn allemaal prima om even te ontspannen en af te koelen. Alles keurig onderhouden en een bar ook boven bij het zwembad.

Ontbijt is fantastisch uitgebreid.

Datum van verblijf: augustus 2018