64 US$
getaroom.com69 US$
Booking.com65 US$
Prestigia.com83 US$
Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Alles wat je hartje begeert , heeft dit trendy hotel.
Ontbijt: dikke 10, kamers: 10, faciliteiten in en rondom het hotel: 10
Service : 10
Hotel personeel is erg vriendelijk.
Hotel ligt in de stad en met een 15 min lopen zit je hartje centrum.
Maar kan ook met de fiets of taxi.

Datum van verblijf: september 2019
Paradise25065917355, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

Juan Manuel López Direktor Sercotel Gran Hotel Luna de Granada

Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Sercotel Gran Hotel Luna is een prima hotel op ongeveer 15 minuten afstand van het centrum van Granada. De kamers zijn zeer ruim met een luxe badkamer (met douche én bad). Het ontbijt en het diner is goed. De bediening is vriendelijk en het hotel heeft veel faciliteiten zoals sportzaal en zwembad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen en groot hotel aan de rand van Granada. Kamer en vooral badkamer onpraktisch ingericht. Ontbijt normaal, niet echt uitzonderlijk. Ik kijk volgende keer Granada eerder voor een ander Hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Er zijn zeker betere hotels te vinden dat deze
Kamers zijn niet bijzonder
Geen toiletborstel in de toilet
Badkamer acceptabel
Vriendelijke bediening
Redelijk ontbijt maar zou beter kunnen

Ligt wel makkelijk bereikbaar net bij ingang stad

Datum van verblijf: mei 2018
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

Beoordeeld op 21 januari 2018

Groot hotel aan de rand van de stad. Op loopafstand van centrum (15-20 minuten lopen). Drukbezet, dus ontbijtzaal was tamelijk vol, maar buffet goed gevuld. Parkeren in parkeergarage, vlak bij snelweg. Bedden en badkamer oké.

Datum van verblijf: november 2017
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2018