66 US$
Gratis annuleren tot 25/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
65 US$
Booking.com65 US$
getaroom.com78 US$
Priceline65 US$
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Uitgebreid ontbijtbuffet, met verse producten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi zwembad. Het hotel ligt wel wat buiten het centrum, het is telkens 15 min stappen tot het toeristische centrum. Ruime, schone kamers.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Lekker ontbijt, verzorgde kamer. Minpuntje 18 euro/dag o ondergrondse parking. Erg en parkeerplaats in de omliggende straten vinden is onmogelijk. Vriendelijk onthaal. Prijs kwaliteit waardig. Ideaal voor een citytrip.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

Kamer is goed bij deuropening al smerig zie foto
Ook douche van badkamer matig
Op gangen alles pracht en praal op kamers veel minder
Ontbijt ook matig zaal was vol en men kon er niet veel krijgen
Zwembad zag er op de foto’s mooi uit maar lag tussen de flats en water was zeer koud en er waren weinig ligplaatsen

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel met een zeer uitgebreid ontbijt lekker en van alles voldoende.
Ook de parking is een voordeel.
Hotel lig dicht bij de stad alsook stop bus zeven er rechtover om indien gewenst u voor 1.40 euro naar het Alhambra te brengen eveneens kun je gebruik maken van de hop on hop of busje voor een ganse tour voor 9 euro met oortje of 8 zonder oortje

Dus zeker een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Hotel net buiten het drukke oude centrum ongeveer 15 min. Lopen. In de stijl van het Alhambra mooi hotel, mooie ruime kamers met een ruime badkamer. hygiënisch, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt. Met zwembad voor een verfrissende duik na een warme dag.

Kamertip: Aan de achterkant geen lawaai van de straat
Datum van verblijf: september 2017