60 US$
Booking.com61 US$
Priceline61 US$
StayForLong79 US$
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Top locatie, personeel dat plezier in zijn werk heeft, netjes, schoon, goed geprijsd. Top! Een mooie plek als uitvalsbasis voor een paar dagen Granada. Alle leuke plekjes zijn op loopafstand en als je even geen zin meer hebt om te wandelen, ga je heerlijk eten en drinken in het restaurant bij het hotel!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Geweldig hotel voor deze prijs !! Kwaliteit,netheid en service waren top.
Bij een volgend verblijf in Granada hoef ik niet meer te zoeken naar een hotel !
Dichtbij leuke steegjes en mooie winkelstraat en op loopafstand van Albaicin met de gezellige bazaar sfeer. Van daaruit ben je weer zo bij Alhambra.
Vanuit dit hotel ben je binnen 1 Minuut bij de hoofdstraat waar je de bus kan nemen voor €1.40 naar Alhambra zodat je niet de stijle helling op moet!
Geniet ervan

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Heel vervelend is dat ze er in dit hotel op staan om een kopie van je paspoort te maken. Als je dat niet wilt (hetgeen aan te bevelen is) boek je dit hotel beter niet!
De kamer zijn zeer schoon en comfortabel. Prima bed, zeer luxe badkamer echter zonder goede afzuiging.
De kast heeft geen deur daardoor doet kamer snel wat rommelig aan.
Het raam kan in de nacht niet open blijven vanwege straatherrie.
Vanwege ons vroege vertrek kregen we een ontbijtpakket mee. Dit kwaliteit hiervan moet als uitermate slecht beoordeeld worden. Het Was gewoonweg niet te eten. Kortom een hotel met stevige plussen maar evenzoveel minpunten.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 27 mei 2018

Goede ligging, ook t.o.v. de bushalte naar Alhambra (lijn C3 vanaf Isabela Catholica). Kamer was zeer ruim en schoon. Bed comfortabel. Tip: probeer de auto in de buurt even aan de kant te zetten en haal bij de receptie een parkeerinstructie op. Je zet de auto op aangegeven plek weg en na inleveren v/d autosleutel bij receptie zet de valet de auto weg in de garage. In de buurt een aantal goed beoordeelde restaurants / barretjes (bijv. in Calle Varela het superhippe Rosario Varela) te vinden met uitstekende prijs kwaliteit.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in het centrum en in een straatje met heel veel toffe restaurantjes en vooral 's avonds hangt er een hele toffe sfeer. De kamer was heel mooi maar wel niet heel groot en een super goed bed. We hebben echt genoten van dit hotel en zeker een aanrader

Datum van verblijf: juni 2017