Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt in voetgangersgebied in een levendige wijk. Hotel heeft een moderne uitstraling. Kamer zijn klein. Het ontbijtbuffet wordt geserveerd in het aangrenzende restaurant. De keuze is beperkt en niet overeenkomst de foto's. Restaurant biedt door bij te betalen extra's zoals cappuccino gebakken eieren etc.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Perfect hotel midden in het centrum. Vanaf dit hotel kan je alles lopend doen.
De kamer was ruim en schoon. Ontbijt was ik, niet teveel maar dat hoort wel bij Spanje.

Waarom toch geen 5 sterren: personeel vond ik niet behulpzaam en vriendelijk. Bij het inchecken was t al erg kort en zakelijk maar bij uitchecken gaf de dame bijna geen enkele reactie.
Op dat gebied kan het personeel nog wat meer sociale vaardigheden leren.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 september 2017

Degelijk hotel in het centrum van Granada, vlakbij de Plaza Nueva. Bus naar Alhambra om de hoek. Goede privé parkeergelegenheid maar hotel niet makkelijk bereikbaar met de auto. Kamers degelijk maar temperatuur bij aankomst was veel te hoog (32°C) en we kregen de temperatuur nauwelijks naar beneden met de airco (nog 28°C als we gingen slapen). Ontbijt was niet lekker (rare smaak fruitsap, etc ...)

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 april 2017

Mooi verzorgd en goed uitziend hotel. Kent een perfecte centrale ligging ten opzichte van kathedraal en Alhambra. Ontbijtbuffet in het op de beneden verdieping gesitueerde openbare restaurant. Allert restaurant personeel.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Beoordeeld op 18 april 2017

Ideale ligging op wandelafstand van het Alhambra en vlakbij de kathedraal en de smalle winkelstraatjes. Nette en comfortabele kamers. Vriendelijk onthaal aan de receptie. De parking onder het hotel kan een beetje aan de krappe kant zijn voor wie het niet gewoon is.

Kamertip: Vraag best een kamer die niet aan de straatkant ligt als je 's nachts geen lawaai wil.
Datum van verblijf: december 2016