Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Ook in de rondreis het bekende Alhambra aangedaan. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mooiere paleizen gezien heb tijdens mijn rondreis. De Alcázar van Sevilla vond ik persoonlijk veel indrukwekkender

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Dit is een uitstekend groot en klassiek hotel op de perfecte lokatie gelegen tussen het Alhambra en de oude stad. Mooie grote zalen en een prima kamer met fraai uitzicht over de stad, mits je een kamer aan de achterzijde van het gebouw krijgt. De kamers aan de voorzijde zitten weliswaar aan de (onzichtbare) Alhambra kant, maar daar heb je last van de vele aankomende en vertrekkende gasten (veel bussen met draaiende airco’s) en de leveranciers.
Opvallend goede en vriendelijke service door de receptie medewerkers.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Vriendelijke mensen bij de receptie. Spreekt ook prima Engels. Erg behulpzaam ook als je vraagt om advies voor een restaurant/tapasbar in de omgeving.
Hotel is verder zeer schoon en luxe, is onze ervaring. Parkeermogelijkheid onder het hotel.
Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, zeer behupzaam personeel. Mooi terras om even te pauzeren met een fino.
Ruime, frisse, moderne kamers met alle comfort.
Lekker ontbijt, prachtige zalen, rijkelijke inrichting.
Enige minpuntje in augustus 2017 waren de werkzaamheden in de loop van de dag, waardoor je toch wel uit je siësta werd gehouden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 november 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel geselecteerd op basis van sterren en lokatie. De lokatie klopt, het is vlakbij het Alhambra. En van buiten ziet het er mooi uit.
Maar een kleine kamer zonder uitzicht, dat kan echt niet voor deze prijzen.
Geen zwembad vind ik ook een misser.
Verder wel mooi onderhouden cq goed gerestaureerd.
Op het terras aan de kant van de stad wel mooi uitzicht en een prima biertje.
Ontbijt is perfect. Maar dineren zou ik hier niet doen.
Advies: ander hotel boeken, maar hier wel de zonsondergang met een mooi glas wijn genieten.

Datum van verblijf: oktober 2016