Vandaag geopend: 08:30 - 23:30

vanaf 54,33 US$
vanaf 43,24 US$
vanaf 49,34 US$
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Een must see! hier moet je geweest zijn wat een architectuur vak mensen van vroeger en nu samen gevoegd in perfectie.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit stond al lang op mijn bucket-list en het heeft de verwachtingen overtroffen. Vooral dat je, zeker met tieners, op eigen tempo alles kan bezoeken en doorwandelen, is leuk. Als je op voorhand een ticket boekt, zeker op tijd gaan want de tijd op het ticket betreft de ingang van het Nasridenpaleis en je moet dus nog tot daar wandelen door het park.

Beoordeeld op 29 februari 2020

Prachtig voorbeeld van Moorse Architectuur. Maak van te voren een reservering anders gaat het echt niet lukken

Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

Geweldig fort dat zeker bezocht moet worden. Plan er gerust een dag voor zodat je alles op je gemak kan bekijken. Tuinen en gebouwen worden goed bijgehouden. Laat je niet afschrikken door het vele publiek bij de ingang, het fort is zo groot dat die drukte zich snel oplost. Koop je kaartje wel van tevoren online! Koop ook het kaartje voor het paleis. Dit is de hoofd attractie van het Alhambra

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Onze bezoek aan het fort is boven mijn verwachtingen. Wat een prachtige plek met rijke geschiedenis. In de afgelopen jaren heb ik veel forten en steden bezocht, maar dit is de mooiste plek die ik ooit heb gezien.

Praktisch: kun je fysiek het niet aan om naar boven te lopen, neem de bus (kosten €1,40). Ga vroeg op pad , je hebt echt de hele dag nodig om alles te zien. Met een entree kaartje (€14,80) ;ook te koop in de automaat op de locatie; kun je overal naar binnen. Alleen het bezoeken van de paleis gaat op tijd. Dus als je een kaartje koopt, kun je een keuze maken voor tijdstip van jouw bezoek.
Het park heeft verschillende ingangen en uitgangen. Je kan zelfs het park verlaten en later zelfde dag terug komen. We hebben nm net buiten het park gegeten en teruggegaan om de paleis te bezoeken.
Het restaurant le mimbre is aan te bevelen. Zie mijn andere beoordeling.

Echt de moeite waard om te zien.
Veel plezier.