Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com135 US$
Booking.com136 US$
eDreams136 US$
Priceline136 US$
Travelocity135 US$
Trip.com180 US$
Beoordeeld op 18 november 2017

3 nachten verbleven in dit fraaie boetiek hotel.
Mooi gerestaureerd pand, met enkele ruime kamers die uitzicht geven op Alhambra.
Vriendelijke ontvangst en als verrassing een flesje wijn op de kamer.
Zeer centrale ligging met ruime keuze aan restaurants in de buurt,
Geweldige ambiance door de ligging.
Ontbijt bij Barristo Duran de buurman.
Kom met openbaar vervoer, parkeren is problematisch in dit deel van Granada

Kamertip: Uitzicht op het Alhambra is de charme van dit hotel
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Was eerste keer in Granada dat we verbleven en hadden dit hotel gevonden via Tripadvisor omdat dit de perfecte ligging had ten opzichte van de bezienswaardigheden . Hadden maar een nacht geboekt maar vermits het hotel ons zo beviel en ook de moeite dat ze wilden doen om ons nog aan tickets te helpen voor de Alhambra ( dat we niet van te voren hadden geboekt ) , hebben we nog een extra nacht bijgeboekt . Eerste nacht in een superieure kamer verbleven en de tweede nacht in een suite . Beide alle comfort en mooi zicht op het Alhambra die erboven ligt . Het aanpalende koffiehuis Duran Barista is ook het vermelden waadr voor een lekkere koffie en ontbijt

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 24 augustus 2015

Mooi hotel met leuke mix van moderne en oude elementen.
Dichtbij het Alhambra. We konden het zien liggen uit onze kamer.
Slecht bereikbaar met de auto. Granada centrum is autovrij: update je GPS.
Ruime kamer.
Beperkter ontbijt.
Vriendelijk personeel..

Kamertip: Beter geen kamer aan de straatkant.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 31 juli 2015

Door een verslagje in een tijdschrift bij dit hotel terecht gekomen. Via een chat in februari l.l. een superior kamer geboekt voor juli 2015. Hotel ligt aan de mooie wandelstraat Carrera del Darro (enkel de smalle C busjes en taxis mogen er rijden). In een 16de eeuws paleis zijn rond de patio (die omgetoverd is tot lounge) kamers gebouwd. Wij hadden zicht op het Alhambra [dus echt a "room with a view"]. De kamer was ruim, degelijke matrassen, koffie- en thee machine aanwezig, goede douche en veel ruimte om je toiletspullen te plaatsen! En, belangrijk, de airco werkt goed zonder al te veel geluid... Degelijk ontbijt ook en een flesje wijn als welkomsgeschenk. Dit hotelletje heeft nochtans officieel maar 3 sterren... maar (en dat zegt een ervaren reizigster) dit designhotel is absoluut 4* waard !

Kamertip: Superior kamer nemen !
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 14 mei 2013

De ingang is een eeuwenoude deur waar je zo langsloopt. Achter die deur ligt echter een schitterende patio, die de kern van het hotel vormt. Kleinschalig, zeer fraai gerestaureerd en perfect voor het verblijf in Granada. De kamer (superior tweepersoons) is zeer schoon en uitzonderlijk ruim met een prachtige, moderne badkamer. Het uitzicht op de huizen aan de overkant (en het Alhambra daar ver boven) is fraai. Het hotel is bijzonder centraal gelegen (binnen een minuut sta je op het gezellige Plaza Nueva) en alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Mooie service van het hotel: twee dagen voor verblijf krijg je een mail met daarin de tip om je auto in een parkeergarage te zetten en een taxi te nemen. Je kunt met de auto wel tot aan het hotel rijden (geef kenteken en paspoortnummer door), maar daarna ben je een flink kwartier verder om je auto weg te brengen. Parkeer liever je auto meteen veilig in de parkeergarage (volg Aparcamiento San Agustín) en vervolgens brengt een taxi je voor € 7,- naar het hotel!

Zeer vriendelijk personeel en een voldoende ontbijt completeren het plaatje van een hotel, dat aan alle eisen van de verwende reiziger voldoet!

Datum van verblijf: mei 2013