72 US$
Priceline72 US$
eDreams72 US$
StayForLong81 US$
Beoordeeld op 28 juli 2016

Goed hotel op een toplocatie, vlak bij de kathedraal en het centrum van de stad, mooi uitzicht over de stad vanaf de roof terrace bar, hele vriendelijke medewerkers en dat alles voor een redelijke prijs!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016

Kamer slecht: gordijnen hingen los aan de bovenkant, 's ochtends daardoor veel licht op de kamer. geen isolatie waardoor heel veel geluidsoverlast zowel van buiten als van binnen. Geen deur tussen badkamer ( waar ook toilet zo goed als open is) en hotelkamer. Lijkt me zeker niet leuk als je een beginnend stel bent . Lamp stuk. Niet genoeg bad gel etc. Spa gesloten, geen top service. kussens geen goede kwaliteit.,
geen flesje water op kamer, geen koffie of thee op kamer, wat al bij een drie sterrenhotel aanwezig is.
Ik vind het drie sterren hooguit.

Kamertip: Rumoerige kamers en geen scheiding deur van badkamer en hotelkamer. Geen separate. Wc
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016 via mobiele applicatie

Fontecruz is een goedgelegen hotel. De lobby ziet er goed uit en je kunt er een heerlijk kopje koffie of ijswater nemen. So far so good. Vriendelijk personeel. De afknapper komt als je op de zeer kleine kamer komt met nog geen stoel om op te zitten. Het sanitair is helemaal verouderd. Wij hadden een kapotte wc bril die ook niet vervangen werd toen we dat meldden. Ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe dit hotel 5 sterren kan hebben. Je kunt er een ontbijt nemen en ook dat is kwalitatief niet goed.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 24 mei 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel is niet alleen prachtig gelegen ( vanuit de 4e verdieping zie je de kathedraal en het Alhambra) de ontvangst aan de desk was ronduit fantastisch. De balie meisjes namen de tijd ons wegwijs te maken on de stad inclusief prima adresjes die ze ook nog hebben geboekt. Wij reizen regelmatig maar zo hebben we het nog nooit meegemaakt . Bovendien hadden we het geluk om nog een mooie upgrade te krijgen om onze Booking.com reservatie. Maar ook zonder dit waren wij onder de indruk van dit prima hotel. Alleen het ontbijt hebben wij in buitenshuis genomen. Dat scheelt snel € 10 per persoon en per dag

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 23 april 2013 via mobiele applicatie

Wij waren met 20 mannen van onze Sociëteit Amicitia op onze jaarlijkse buitenlandreis. Het hotel ligt midden in het centrum, op werkelijk loopafstand van alle bezienswaardigheden, winkels, tapasbarretjes. Het personeel was servicegericht en sprak voldoende goed Engels. Op het dakterras is een goede bar gesitueerd met geweldig uitzicht over de stad. Goede kelner/ barman aanwezig. De Spa is naar mijn mening "overpriced" had eigenlijk in de prijs inbegrepen moeten zijn, maar wordt apart berekend. In de hotelkamer een aantal defecte afdeklatjes en een scheur in het gordijn, erg nonchalant en slordig. Het betuigd hier het gemak, want dit is eenvoudig te herstellen. Ontbijt is eenvoudig, dat mag spannender! Maar de locatie: top! 4 sterren wat mij betreft

Datum van verblijf: april 2013