60 US$
Expedia.com60 US$
Booking.com59 US$
StayForLong70 US$
Beoordeeld op 29 februari 2020

2 nachten verbleven in dit prachtig geroneveerd hotel. Luxe Room gereserveerd. Was ruim maar sober gedecoreerd. De badkamer was top. Dit hotel is zeer centraal gelegen en bied een ondergrondse parking tegen betaling. Ontbijt is in orde. Prijs kwaliteit is dit een aan te raden hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 26 november 2019 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel!
De ontvangst bij het inchecken door Blanca kon niet beter. Uitleg over de bezienswaardigheden, de restaurants, de kamer, in één woord geweldig!
De kamer is ruim een zeer Schoon, een heel groot bed, luxe douche Sanitair, koffie en thee zet faciliteiten, een zitje, kortom heelcompleet. De ligging is bijna in de Cathedraal. De hop-on, hop-off stopt zeer vlak bij.
Wij hadden een Mooie hoekkamer nummer 315.
Het ontbijt is prima met veel keus. Al het personeel is Super vriendelijk 0nder het hotel nog een parkeergarage!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 10 april 2019

Zeer mooi hotel en kamers op een unieke locatie.Na een 200 meter lopen kan je alle busvervoer vinden om Granada rond te toeren.Veel leuke restaurants en terrasjes in de omgeving;
Enig nadeel aan dit hotel is dat het niet evident is om het met de auto te bereiken wegens autoluw centrum. Had gelezen in reisgidsen dat je met de huurauto wel binnen mocht als je daar in een hotel verblijft en die moeten dit doorgeven aan de politie;Maar in dit hotel gelden die regels niet omdat zij op de rand van de autoluwe zone liggen en moet je langs smalle straatjes er zien te geraken ;
Opgelet want je GPS stuurt je over de Gran Via naar het hotel waar je in principe niet mag op rijden zonder toelating. Waarschijnlijk riskeer ik een fikse boete

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Unieke ligging in het centrum, tegenover de kathedraal van Granada. Alles snel wandelend te bereiken. Toch heel rustig. Scherpe prijzen. Ik adviseer de junior suite, die was geweldig.
Mooie ruime kamers, goed ontbijt, vriendelijke attente receptie. Goed ontbijt, gratis als je via eigen website boekt.
Geen negatief punt te vinden.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 26 maart 2019

Dit hotel ligt vlak aan de catedral . Het grote voordeel is dat het hotel ook een parking heeft. De plaatsen zijn wel klein en de auto moet via een lift in de parking. Het hotel zelf is heel goed. Mooie kamers, goed ontbijt, en heel centraal gelegen.

Datum van verblijf: maart 2019